Kebab Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 Och vem vill dela tält? Du och Tackleberry såklart, det känns precis lika självklart som att jag och Tweak kommer dela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 Midsommar på Öland en jag jobbar med är från Kalmar och han frågade om jag ville följa med till Öland på någon kamping, Köping eller vad den hette, sen har jag fått guldkort på Stads eller vad det hette, 10 pers får följa med, så om vi har festen på öland under midsommar så kan jag iaf fixa in 10 pers 18+ på "ölands stureplan", det ni Nej men, en forumfest, jag är lätt på. oavsett vart den är, helst i Sthlm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 Norrköping röstar jag på, eftersom jag har mitt crib där. Men Öland låter väldigt trevligt. Vad kostar en tältplats förresten? Och vem vill dela tält? Att tälta är gratis i naturen och du får dela tält med Maimstream och okka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 Borde vi försöka sätta upp någon sorts åldersgräns? Tänker mest på om det blir massor av p14 som springer runt och härjar där nere. Har du något emot mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 Att tälta är gratis i naturen och du får dela tält med Maimstream och okka. Haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 Vi har ett åttamannatält om någon vill mysa. Kan tänka mig att dela med bara en person om denne är villig, snygg och naken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 (redigerad) Vi har ett åttamannatält om någon vill mysa. Kan tänka mig att dela med bara en person om denne är villig, snygg och naken. Jag flåt är på. Du får mig. <3 Redigerad 25 maj, 2008 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Jag flåt är på. Du får mig. <3 Trodde att du och jag skulle tälta... Men nehepp... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Trodde att du och jag skulle tälta... Men nehepp... Du kan säkert får joina också. Eller om jag tar med ett tält ändå. Vi får se. :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Du och Tackleberry såklart, det känns precis lika självklart som att jag och Tweak kommer dela. Eller jag och kicken? =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 (redigerad) Jag sover i diket. Redigerad 25 maj, 2008 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Sova? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Sova? Precis, dela tält...fine, men sova? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Jag sover i diket. W0rd, typ. Är det bra väder kan man ju sova under bara himmelen med sovsäck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 (redigerad) Tackleberry - L_Voll Kebab - Tweak Kicken - Qouad Lajnux - Eudoros Maimstream - Okka VickeX - Antepanteboy Jacker - P-C? eller Jacker - R2. StellHell - Karatemorfar KalleR - The_Dude Redigerad 25 maj, 2008 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Nu kännns det dock som att vi går händelserna liiiite väl mycket i förväg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 (redigerad) Tackleberry - L_Voll Kebab - Tweak Kicken - Qouad Lajnux - Eudoros Maimstream - Okka VickeX - Antepanteboy Jacker - P-C? eller Jacker - R2. StellHell - Karatemorfar KalleR - The_Dude Att jag ska sova med Lajnux är en självklarhet, tro inget annat. Redigerad 25 maj, 2008 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Nu kännns det dock som att vi går händelserna liiiite väl mycket i förväg. Är väl inte tänkt som något bestämt, men det är kul att spekulera i, faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Är väl inte tänkt som något bestämt, men det är kul att spekulera i, faktiskt. Sant. Vid närmare eftertanke så var det ju jag som drog igång det. Vem tar med videokamera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 peace and love i borlänge? Tänkte också på P&L, eller Sweden Rock? Platsen spelar ingen större roll för mig. Jag är på, får väl åka med dig isf whoopee? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts