Eudoros Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 Jag har saftiga 75 mil till Öland och småsaftiga 30 till Stockholm, så jag vet inte. Men med skjuts så... ptja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 Jag kommer till Öland, inte Stockholm.Wooord! Tweak sa ordet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 Wooord! Tweak sa ordet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 (redigerad) Blir det stockholm så kan jag komma ändå. Har ändå inget att göra i sommar. Kan plocka upp några små forumiter på vägen upp med, om det skulle behövas. =) Redigerad 24 maj, 2008 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 En bro till öland? vad trevligt vart finns bron? är det i stockholm det med? aldrig vetat om den förr, trodde det gick färjor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 Det känns som vi har mycket delade åsikter. Öland eller Stockholm, vad blir det? Poll? Argument? Hur många skulle komma till Sthlm om det blev fest där och hur många skulle komma till Öland om det blev där? Någon tanke på sådant. I en poll kommer antagligen folk som inte ens ska vara med på festen rösta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 I en poll kommer antagligen folk som inte ens ska vara med på festen rösta. Sant. Inte en poll, men en tråd med endast namn och vilket ställe man skulle tänka sig att ha det på. Alternativ 1 X 2. Om inget av alternativen passar så kan man skriva var man skulle kunna komma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 Öland ligger ganska långt upp så det blir mer rättvist för alla. =) Ganska högt upp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 Ganska högt upp?Högre än Skåne, vafan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 En bro till öland? vad trevligt vart finns bron? är det i stockholm det med? aldrig vetat om den förr, trodde det gick färjor Haha, köp en Sverigekarta vafan! Bron går mellan Kalmar och Färjestaden, är ytterligare 3 mil norrut från brofästet till Borgholm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 Haha, köp en Sverigekarta vafan! Bron går mellan Kalmar och Färjestaden, är ytterligare 3 mil norrut från brofästet till Borgholm. Du skulle inte kunna pricka ut vart du bor på den där kartan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 Västkusten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 Du skulle inte kunna pricka ut vart du bor på den där kartan? Jag bor alltså i (lite utanför) Borgholm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 Lata jävla stockholmare. Som jag skrev i min andra post så vill jag inte till stockholm för att festa på sommaren. Bara för det är kungliga hufudstaden så betyder det inte att det är en bättre idé. Jag kommer inte om det blir i sthlm i vilket fall. Om ni stockholmare (ja, för det är bara ni som vill ha det där) inte äns kan ta er i kragen och åka utanför stadens gränser så är det precis inte någon förlust för vår del som faktist vill till Öland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 (redigerad) Är med på både Norrköping och Stockholm, även det som ligger nära någon utav dom två nämnda. Öland ligger ju ganska knivigt till för en forumträff, som redan sagts tidigare, så om den blir placerad där lär jag antagligen inte dyka upp. (Sålänge det inte finns skjuts såklart.) Redigerad 24 maj, 2008 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 Fasiken vad långt till öland. blir det där nere kan jag inte komma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 Är med på både Norrköping och Stockholm, även det som ligger nära någon utav dom två nämnda. Öland ligger ju ganska knivigt till för en forumträff, som redan sagts tidigare, så om den blir placerad där lär jag antagligen inte dyka upp. Detta är så mycket mer än en "forumträff". Detta är en helg av festligheter och träffa andra människor som man dagligen sitter och skriver med i åratal. Som sagt, dom som inte kan komma pga läget (no offence Norrland) är inte lika seriös angående att träffa alla andra. Inget fel med det, men forumträffar och andra festligheter är inget som ska förhindras av varken ekonomi eller distans. Vill man träffas så gör man det, oavsätt plats. Jag var på väg att åka hem till en holländare i mitt fd. WoW-guild. Dock fick jag dra mig ur efter att priset på flygstolen hade stigit och jag var arbetslös. Det var ändå flera från sverige, england och grekland som åkte till holland bara för en helg. Så nä, att säga att det ligger knivigt är skitsnack. Stockholm ligger knivigt för andra också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 Det är ju bara att lifta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 (redigerad) Men öh! Det här med tidpunkt är ju ganska kritiskt. Juni/juli/augusti. Början av augusti röstar jag på. De flesta är väl upptagna juni och en bit av juli oftast? edit: Maim: ELLER CYKLA JAG SKA FAN CYKLA! Redigerad 24 maj, 2008 av mr_tobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 Men öh! Det här med tidpunkt är ju ganska kritiskt. Juni/juli/augusti. Början av augusti röstar jag på. De flesta är väl upptagna juni och en bit av juli oftast? edit: Maim: ELLER CYKLA JAG SKA FAN CYKLA! Jag har semester v.27-30. Alltså dom 4 första veckorna i Juli. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts