StellHell Skrivet 16 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2008 Jag förstod väl egentligen hela tiden att det inte skulle bli något av det här, men jag tycker ändå det är värt att tacka Misterwhoopee, StellHell, L_Voll och inte minst The Dude för ett så (förvånansvärt) stort engagemang! Stor klapp på axeln till er, det gav mig hoppet om att en sådan här sak faktiskt kan arrangeras någon gång. Hade folk inte vart så jävla slappa och faktist bestämt en tid direkt hade det faktist blivigt av. Vill inte köra "name-n-shame" men L_Voll kunde tagit sig en funderare om han faktist ville åka innan så att han mer eller mindre nullifierade allt vi hade byggt upp för att han inte kunde komma på datumen vi först ville ha, för att senare säga att vi kan köra på dom för han inte är sugen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 16 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2008 Tja, man får väl bita i det torra gräset och ge upp. Kändes som luften gick ur rätt mycket ju längre in på sommaren man kom. Den här tråden får väl preservas till nästa sommar. Får göra ett nytt försök då. Antar att man inte får vara så velig med datumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 16 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2008 Synd det här stupade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 16 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2008 Jag som hade förväntat mig en del fyllebilder Men varför har ni inte bara festen i augusti då? Och så väljer ni att spika ett datum, för e väll inte hela världen om inte någon dyker upp, jag hade iaf inte tänkt att komma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 16 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2008 Jag som hade förväntat mig en del fyllebilder Men varför har ni inte bara festen i augusti då? Och så väljer ni att spika ett datum, för e väll inte hela världen om inte någon dyker upp, jag hade iaf inte tänkt att komma. Annars hadej ag kunnat plocka upp dig om du bor på vägen jag kan bara komma ifall det inte är på den vecka jag jobbar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 16 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2008 Jag som hade förväntat mig en del fyllebilder Men varför har ni inte bara festen i augusti då? Och så väljer ni att spika ett datum, för e väll inte hela världen om inte någon dyker upp, jag hade iaf inte tänkt att komma. Isf skiter jag också i det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 19 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2008 Isf skiter jag också i det. JAAA!! Skulle kunna tänka mig o komma föresten, om ett gäng polare får hänga på + min storebrorsa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts