Jump to content

Forumfest i sommar!

Misterwhoopee
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 426
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Varför gör inte TS en lista och gör demokratiska bestämmelser baserat på vad majoriteten kan? Folk kan ju alltid överklaga.

Jag vet inte hur många som har sommarjobb och så, men jag skulle föreslå någongång mellan 21-25 juli. Det är alltså mitt i en vecka, men på så vis hoppas jag att både Stell och Voll kan vara med och få dit mer folk.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag jobbar 21-24 juli.

Det är helt omöjligt att få det att passa in med alla. Man får helt enkelt ta det datum då de flesta kan.

Försöker bara få det att passa så många så möjligt. :mellow: Men du har rätt. Sen är det ju inte uteslutet att man kan ha nån träff nästa sommar också, där de som inte kunde nu kan vara med...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vilka datum förslag har vi?

Helt enkelt tar vi dem (plus ev. extra snabb saltade förslag som kanske kommer inom väldigt kort framtid) och gör en fin och mysig omröstning. Det förslag som vinner, tar vi helt enkelt. Innan man röstar bör man veta av vilka forumiter som inte kommer om man röster si och så.

GOGO

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok, en annan gång kanske? :(

I så fall så föreslår jag det Stell föreslog från början, dvs 18-20 juli. Dude är ju som sagt bortrest, men han har ju gett grönt ljus till allt efter 14 juli.

Jopp, en annan gång. :mellow: Det låter skitkul, men det blir så jäkla långt att åka.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag förstod väl egentligen hela tiden att det inte skulle bli något av det här, men jag tycker ändå det är värt att tacka Misterwhoopee, StellHell, L_Voll och inte minst The Dude för ett så (förvånansvärt) stort engagemang! Stor klapp på axeln till er, det gav mig hoppet om att en sådan här sak faktiskt kan arrangeras någon gång. :>

Länk till kommentar
Dela på andra sidor