Umberto Skrivet 26 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2008 Kommer Umberto kommer jag också, om det så vore vid Treriksröset. Fniss. Trevliga människor borde komma till kanalen btw! Ja, det kan verkligen behövas. Fnys! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 27 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2008 Ja, det kan verkligen behövas. Fnys! Äsch, det var bara lite attityd. Jag är trevlig egentligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 27 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2008 Trevliga människor borde komma till kanalen btw! Jag är ledsen att göra dig besviken men mitt headset fungerar inte. <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 27 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2008 Kanal? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 27 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2008 Kanal? :S irc.gamesurge.net / #gtasajten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 27 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2008 Jag är ledsen att göra dig besviken men mitt headset fungerar inte. <3 Fool of Took! Throw yourself in next time so we get rid of your stupidity! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 27 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2008 Var och när blir det? Orkar inte läsa igenom allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 1 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2008 Varför gör inte TS en lista och gör demokratiska bestämmelser baserat på vad majoriteten kan? Folk kan ju alltid överklaga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 2 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2008 Varför gör inte TS en lista och gör demokratiska bestämmelser baserat på vad majoriteten kan? Folk kan ju alltid överklaga. Jag vet inte hur många som har sommarjobb och så, men jag skulle föreslå någongång mellan 21-25 juli. Det är alltså mitt i en vecka, men på så vis hoppas jag att både Stell och Voll kan vara med och få dit mer folk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 2 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2008 Jag jobbar 21-24 juli. Det är helt omöjligt att få det att passa in med alla. Man får helt enkelt ta det datum då de flesta kan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 2 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2008 Jag jobbar 21-24 juli. Det är helt omöjligt att få det att passa in med alla. Man får helt enkelt ta det datum då de flesta kan. Försöker bara få det att passa så många så möjligt. Men du har rätt. Sen är det ju inte uteslutet att man kan ha nån träff nästa sommar också, där de som inte kunde nu kan vara med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 2 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2008 Vilka datum förslag har vi? Helt enkelt tar vi dem (plus ev. extra snabb saltade förslag som kanske kommer inom väldigt kort framtid) och gör en fin och mysig omröstning. Det förslag som vinner, tar vi helt enkelt. Innan man röstar bör man veta av vilka forumiter som inte kommer om man röster si och så. GOGO Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 2 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2008 Ni kan utgå från stell, jag är inte lika taggad längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 2 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2008 Ni kan utgå från stell, jag är inte lika taggad längre. Ok, en annan gång kanske? I så fall så föreslår jag det Stell föreslog från början, dvs 18-20 juli. Dude är ju som sagt bortrest, men han har ju gett grönt ljus till allt efter 14 juli. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 2 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2008 Ok, en annan gång kanske? I så fall så föreslår jag det Stell föreslog från början, dvs 18-20 juli. Dude är ju som sagt bortrest, men han har ju gett grönt ljus till allt efter 14 juli. Jopp, en annan gång. Det låter skitkul, men det blir så jäkla långt att åka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 6 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2008 Om vi någonsin kan bestämma ett datum, så jag kan se att jag kan komma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 6 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2008 Jag föreslår som sagt fortfarande 18-20 juli, nu börjar det luta åt att jag kommer befinna mig på annan plats någon vecka eller två efter det så det skulle passa bäst då. Fler får yttra sig om datumet innan vi spikar det... Sen måste ju förståss Dude få veta det så snart han kommer hem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 6 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2008 Jag kan i princip när som helst. Problemet är ju bara att jag inte har något sjuts. Bor i Eskilstuna men skulle lätt kunna ta mig till Stockholm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 11 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2008 På måndag åker jag till Öland och campar hela veckan. Synd att träffen/festen inte kunde vara då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2008 Jag förstod väl egentligen hela tiden att det inte skulle bli något av det här, men jag tycker ändå det är värt att tacka Misterwhoopee, StellHell, L_Voll och inte minst The Dude för ett så (förvånansvärt) stort engagemang! Stor klapp på axeln till er, det gav mig hoppet om att en sådan här sak faktiskt kan arrangeras någon gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts