Jump to content

Forumfest i sommar!

Misterwhoopee
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 426
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

• 2 weeks later...
Inte riktigt eftersom dem föreslagna datumen krockar för vissa personer. 18-20 juli kan ej L-Voll (körkort) och 25-27 har StellHell (ett till körkort) sin sista semesterhelg. Måste bara fråga The Dude, är du bortrest eftersom du helst undvek datum tidigare på sommaren? 11-13 juli hade kanske kunnat vara något annars?

Tja, tiden går. Snart närmar vi oss slutet av juni och datumet är fortfarande inte satt. Därför quotar jag mig själv, så får vi se om denna helg också måste uteslutas.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tja, tiden går. Snart närmar vi oss slutet av juni och datumet är fortfarande inte satt. Därför quotar jag mig själv, så får vi se om denna helg också måste uteslutas.

Ja, jag är dessvärre bortrest från 1:a till 14:e, uppe i stugan i västmanland så då har jag 469.3 km. Restid: ca 5:49 timmar, trots att festen äger rum hos mig :w000t:

Intresset för detta verkar ha svalnat, även från min sida faktiskt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Ok, om vi frågar såhär då, måste det nödvändigtvis vara på en helg? Om många är lediga under sommarn kanske det går med några dagar mitt i veckan nångång i slutet av juli?

Annars blir det dissning av antingen StellHell eller L_Voll, eller så blir det i augusti men då verkar många börjat jobba istället.

Edit: Förutsatt att Dude kan ha folk på sin tomt på vardagar då.

Redigerad av Misterwhoopee
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok, om vi frågar såhär då, måste det nödvändigtvis vara på en helg? Om många är lediga under sommarn kanske det går med några dagar mitt i veckan nångång i slutet av juli?

Annars blir det dissning av antingen StellHell eller L_Voll, eller så blir det i augusti men då verkar många börjat jobba istället.

Edit: Förutsatt att Dude kan ha folk på sin tomt på vardagar då.

Jag är ledig hela sommaren så vardagar är inga problem. Sen föredrar jag iaf augusti.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror att det, åtminstone delvis, rör sig om ett ölandsproblem. Om ni hade valt att arrangera er konferens i säg Stockholmsregionen istället hade det förmodligen varit lättare att få allt att fungera.

Det är möjligt, men avståndet är väl alltid något som avskräcker var man än har det. Dessutom tycker jag det verkar som alla på forumet bor ganska utspritt i landet. Med det inte sagt att någon som vill kan anordna en liten sidoträff i huvudstaden.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Umberto kommer inte att komma avslöjade han på IRC och sen råkade jag säga nåt om min kuk i hans mun, stalker-saffecool började snacka om att han gömde sig bakom "vhost" och att samma personuppgiftsstjänster som finns i Sverige inte existerar i Finland och sen loggade han ut, så jag tror inte att vi ligger så bra till i förhandlingarna...

Trevliga människor borde komma till kanalen btw!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor