kattälskaren Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 Jag är på om någon kan komma förbi Borås. Jag tycker nog GBG eller STHLM, GBG blir nog bäst för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 Jag är med i Stockholm. Vet inte om jag orkar åka nån annanstans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 Är riktigt sugen på det här! Öland låter för mig utmärkt, riktigt mysigt ställe. Hoppas bara att man kan få skjuts ner dit på något sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 Göteborg är inget alternativ om ni frågar mig.. Känns som att de flesta gtasajtarna bor på östra sidan av Vättern. Öland låter nice tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 får okka komma?... då kommer jag... men låter kul... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 Skulle vi kunna lokalisera alla medlemmar med bil och som är villiga att skjutsa forumiter? Stellan och Whoopie är ganska säkra. Andra som är villiga? Jag blir mer och mer sugen ju mer jag tänker på det här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 Låter kul hoppas man får tid bara... pengar är inget problem och på sex dagars ledighet borde det ordna sig. King Caben går ju vilt men vafan, öland? funkar det inte på fastlandet? =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 men vafan, öland? funkar det inte på fastlandet? =/ Det finns bro över till öland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 Jag är på om någon kan komma förbi Borås. Jag tycker nog GBG eller STHLM, GBG blir nog bäst för mig. App-app-app, ingen dricka för dig inte! Men ja, det är inte var dag man är på fina Öland så det är kanske inte så dumt ändå. Pratar vi augusti nu eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 Låter väldigt intressant. Jag kan nog vara med om det blir runt sthlm's hållet, för Öland tror jag inte jag kommer orka eller hinna åka till nu i sommar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 Ge mig tid och plats en vecka innan och jag kommer till Öland. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
päronpung Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 Jag är på om någon kan komma förbi Borås. Jag tycker nog GBG eller STHLM, GBG blir nog bäst för mig. .. är inte du typ 12 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 .. är inte du typ 12 ? 13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 Stockholmsområdet vore bättre Men forumfest låter skitkul. Jag är på. Håller med. Alla kan ta sig till Stockholm. Alla kan inte ta sig till Öland. Stockholm ligger vid havet och det finns många bra platser att välja på. Håller med. -- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 Lata Stockholmare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 Det känns som vi har mycket delade åsikter. Öland eller Stockholm, vad blir det? Poll? Argument? Hur många skulle komma till Sthlm om det blev fest där och hur många skulle komma till Öland om det blev där? Någon tanke på sådant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 (redigerad) Hur kommer det sig att alla alltid skall åka till stockholm? Är inte stockholmare mobila? Nä, ni får betala för att åka IN i stockholm, inte UT, så ni borde gott kunna ta er ut till Öland. Öland ligger ganska långt upp så det blir mer rättvist för alla. =) Redigerad 24 maj, 2008 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 Håller med. -- Vill man åka tåg så gör man det till Kalmar, sen buss därifrån till Borgholm/valfri destination på Öland. Finns även direktbuss Cityterminalen Stockholm -> Öland för 280:- vuxen, https://www.silverlinjen.se/information.html. Lika lätt som jag kan ta mig till Stockholm kan du ta dig hit. Jag lovar att det är riktigt najs här på sommaren! Jag har ju som tidigare nämnt jobbat (eller jobbar fortfarande till viss del) på Turistbyrån så I'll be your guide Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 Det känns som vi har mycket delade åsikter. Öland eller Stockholm, vad blir det? Poll? Argument? Hur många skulle komma till Sthlm om det blev fest där och hur många skulle komma till Öland om det blev där? Någon tanke på sådant. Jag kommer garanterat om det blir i Stockholm. Högst tveksamt om det blir på Öland även om jag gärna vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 Jag kommer till Öland, inte Stockholm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts