StellHell Skrivet 8 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2008 Jag är fortfarande inte 100 om jag kan den sista helgen isf. Om jag ska hem dagen innan jag börjar jobba.. well, vi får väl se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 8 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2008 Jag kommer kalla er tre för Knatte, Fnatte och Tjatte, förresten. Har jag startat en trend?! Saleens signatur också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 8 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2008 Har jag startat en trend?! Saleens signatur också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 8 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2008 Tja, annars är det ju ett faktum att det blir 5 pers mindre helt enkelt. Dock surt för Stell som får offra sin sista semesterhelg. Jag trodde att det var för att jag är så 1337. -- Jag vet inte hur vi ska göra med sittplatser, det får väl bli ni fyra som har paxat. Om vi delar på priset kanske man kan hyra en minibuss, om inte alla får plats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 8 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2008 Hur långt har ni andra till partyplacet? Ibland får jag en känsla av att jag har längst dit.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 8 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2008 Jag trodde att det var för att jag är så 1337. -- Jag vet inte hur vi ska göra med sittplatser, det får väl bli ni fyra som har paxat. Om vi delar på priset kanske man kan hyra en minibuss, om inte alla får plats. Hur stor är en minibuss, 7 platser? Vad kostar det att hyra en en helg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2008 Har jag startat en trend?! Jaha, så det var därifrån jag hade fått det. Hur stor är en minibuss, 7 platser? Vad kostar det att hyra en en helg? Alldeles för mycket för att jag ska vara med och dela. Cyprez: 27 mil har jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 8 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2008 Hur långt har ni andra till partyplacet? Ibland får jag en känsla av att jag har längst dit.. Avstånd: 389.4 km. Restid: ca 4:41 timmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2008 http://maps.google.com/maps?f=d&hl=sv&...ie=UTF8&z=8 284 km – cirka 4 timmar 24 min Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2008 418 km – cirka 6 timmar 9 min. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 8 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2008 721 km – cirka 8 timmar 52 min Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2008 39 km – cirka 43 min Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 9 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2008 573 km – cirka 8 timmar 50 min Tror inte det blir något för min del. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 9 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2008 281 km – cirka 3 timmar 51 min Inte såå farligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 9 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2008 Är det bestämt när det blir? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 9 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2008 928 km – cirka 11 timmar 56 min HMM! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2008 928 km – cirka 11 timmar 56 min HMM! 981 km – cirka 12 timmar 33 min HMM! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 9 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2008 Är det bestämt när det blir? Inte riktigt eftersom dem föreslagna datumen krockar för vissa personer. 18-20 juli kan ej L-Voll (körkort) och 25-27 har StellHell (ett till körkort) sin sista semesterhelg. Måste bara fråga The Dude, är du bortrest eftersom du helst undvek datum tidigare på sommaren? 11-13 juli hade kanske kunnat vara något annars? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 9 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2008 Om det blir hemma hos The Dude tycker jag att han har rätt att bestämma datum. Och, nej, det kommer inte passa alla, det är bara att räkna med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 9 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2008 Om det blir hemma hos The Dude tycker jag att han har rätt att bestämma datum. Och, nej, det kommer inte passa alla, det är bara att räkna med. Självklart kommer inget passa alla men jag tycker att både Voll och Stell vore intressanta att träffa, plus att de kan dra med 4 till... Sen kanske man inte ska låsa sig vid Dudes trädgård, men det känns som den enklaste lösningen som inte behöver så mycket förarbete... Vänter på svar nu och ser om 11-13 juli kan gå trots att han hellst undvek det datumet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts