Jump to content

Forumfest i sommar!

Misterwhoopee
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 426
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Tja, annars är det ju ett faktum att det blir 5 pers mindre helt enkelt. B) Dock surt för Stell som får offra sin sista semesterhelg.

Jag trodde att det var för att jag är så 1337. :o

--

Jag vet inte hur vi ska göra med sittplatser, det får väl bli ni fyra som har paxat. Om vi delar på priset kanske man kan hyra en minibuss, om inte alla får plats.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag trodde att det var för att jag är så 1337. :o

--

Jag vet inte hur vi ska göra med sittplatser, det får väl bli ni fyra som har paxat. Om vi delar på priset kanske man kan hyra en minibuss, om inte alla får plats.

Hur stor är en minibuss, 7 platser? Vad kostar det att hyra en en helg?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det bestämt när det blir?

Inte riktigt eftersom dem föreslagna datumen krockar för vissa personer. 18-20 juli kan ej L-Voll (körkort) och 25-27 har StellHell (ett till körkort) sin sista semesterhelg. Måste bara fråga The Dude, är du bortrest eftersom du helst undvek datum tidigare på sommaren? 11-13 juli hade kanske kunnat vara något annars?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om det blir hemma hos The Dude tycker jag att han har rätt att bestämma datum. Och, nej, det kommer inte passa alla, det är bara att räkna med.

Självklart kommer inget passa alla men jag tycker att både Voll och Stell vore intressanta att träffa, plus att de kan dra med 4 till... :confused: Sen kanske man inte ska låsa sig vid Dudes trädgård, men det känns som den enklaste lösningen som inte behöver så mycket förarbete... Vänter på svar nu och ser om 11-13 juli kan gå trots att han hellst undvek det datumet..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor