Complex Skrivet 5 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2008 AA KOM AN DÅ! SKA VI BATTLA I BAN KANSKE!? Uhm, jag lägger av nu. Innan du blir bansugen på riktigt. Sugen är han säkert, men han vågar nog inte.. Nämen nu börjar ändå denna tråd spåra ur lite... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 5 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2008 Snälla, katte någon stadig person sätta upp en fin stolpe som en grund till en grund att festen blir av? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2008 Snälla, katte någon stadig person sätta upp en fin stolpe som en grund till en grund att festen blir av? Svenska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 5 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2008 Svenska? Jag tror han vill ha en kaka! ÅH EN KAKA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2008 Jag tror han vill ha en kaka! ÅH EN KAKA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 7 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2008 *Växlar bort stickspåret* En kort översikt för nyckelpersoner: *27 juni - 12 juli passar ej The Dude som har the place... *18-20 juli passar ej L_Voll som är en av de med the magic license... Verkar som helger senare på sommaren blir att rekommendera i så fall? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 7 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2008 *Växlar bort stickspåret* En kort översikt för nyckelpersoner: *27 juni - 12 juli passar ej The Dude som har the place... *18-20 juli passar ej L_Voll som är en av de med the magic license... Verkar som helger senare på sommaren blir att rekommendera i så fall? Saken är att ett datum måste fastställas inom en snar framtid, annars kommer hela idén skita sig känns det som. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 7 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2008 Du har så rätt så rätt, man måste ge folk lite tid att hinna planera in detta, och därmed sätta datum fortast möjligt. Skulle verkligen vara tråkigt om hypen försvann nu... Helgen efter 18-20'e då? Alltså 27-29 juli? Vad säger övriga om den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 7 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2008 (redigerad) Du har så rätt så rätt, man måste ge folk lite tid att hinna planera in detta, och därmed sätta datum fortast möjligt. Skulle verkligen vara tråkigt om hypen försvann nu... Helgen efter 18-20'e då? Alltså 27-29 juli? Vad säger övriga om den? Funkar för mig! Redigerad 7 juni, 2008 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2008 18-20 är sista helgen för min sommar jag kan åka på. L_Voll kan inte komma, men är inte säker på att han kunde köra i vilket fall. Såvida han inte är 100% säker på att han har en bil och kan köra så tycker jag vi kör på 18-20. Det är f.ö. 25-27 och jag börjar jobba den 28:e. Jag får ge med mig om L_Voll som sagt kommer med konkreta uppgifter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 7 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2008 Funkar prima för mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 7 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2008 *Växlar bort stickspåret* En kort översikt för nyckelpersoner: *27 juni - 12 juli passar ej The Dude som har the place... *18-20 juli passar ej L_Voll som är en av de med the magic license... Verkar som helger senare på sommaren blir att rekommendera i så fall? Oj, vad snällt sagt! 18-20 är sista helgen för min sommar jag kan åka på. L_Voll kan inte komma, men är inte säker på att han kunde köra i vilket fall. Såvida han inte är 100% säker på att han har en bil och kan köra så tycker jag vi kör på 18-20. Det är f.ö. 25-27 och jag börjar jobba den 28:e. Jag får ge med mig om L_Voll som sagt kommer med konkreta uppgifter. Okay, jag kommer till Norrköping och plockar upp alla parysugna östgötar med bil den 25:e. Kan såklart åka förbi Linköping också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 7 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2008 (redigerad) Oj, vad snällt sagt! Okay, jag kommer till Norrköping och plockar upp alla parysugna östgötar med bil den 25:e. Kan såklart åka förbi Linköping också. 1 plats - Saleen 1 plats - Päronpung 2 platser - MyStiC J/K, 1 Plats MyStiC. Edit: .... om.. det går bra för dig? Redigerad 7 juni, 2008 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2008 (redigerad) L_Voll, får jag preliminärpaxa den sista platsen i din bil? Edit: SHOTGUN! Edit2: Oj, har ni märkt att det automatiskt blir bara ett utropstecken trots att man skriver flera? Synd att det inte är så med frågetecken... Redigerad 7 juni, 2008 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 7 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2008 Edit: SHOTGUN! Sho.... FAN ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 7 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2008 1 plats - Saleen 1 plats - Päronpung 2 platser - MyStiC J/K, 1 Plats MyStiC. Edit: .... om.. det går bra för dig? PFT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2008 Jag är 193, det är nog bäst för oss alla om jag sitter där fram. Och så vet jag ju att ni tre gillar att trängas, såå. Jag kommer kalla er tre för Knatte, Fnatte och Tjatte, förresten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 7 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2008 (redigerad) Det finns ingen chans att vi kan hyra en minibuss så jag kan få följa med? Eller vänta, det är möjligt att jag jobbar då. Vilket datum det än blir. Redigerad 7 juni, 2008 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 7 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2008 Det är f.ö. 25-27 och jag börjar jobba den 28:e. Jag får ge med mig om L_Voll som sagt kommer med konkreta uppgifter. Ursäkta att man räknar som en get... plussade bara på 7 dagar... Oj, vad snällt sagt! Tja, annars är det ju ett faktum att det blir 5 pers mindre helt enkelt. Dock surt för Stell som får offra sin sista semesterhelg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 7 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2008 L_Voll, får jag preliminärpaxa den sista platsen i din bil? Edit: SHOTGUN! Edit2: Oj, har ni märkt att det automatiskt blir bara ett utropstecken trots att man skriver flera? Synd att det inte är så med frågetecken... Finns massa såna där grejer (tror jag). Testa "d e j" och "m e j". Fascister. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts