FerkurZ Skrivet 4 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2008 Jag blir smickrad. Men tror inte jag orkar åka ner heller, är typ 60-70 mil tror jag? från Gävle. Föresten, vad är det för trädgård du har? (har inte läst igenom så noga) hahah.. Förmodligen en tillräckligt stor för 15 pers. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 4 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2008 Han visade bilder 1-2 sidor bak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 4 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2008 Hur långt kan det vara från Umeå till Öland, tro? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 4 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2008 Den enda bannade personen är ERROL eftersom jag verkligen inte gillar honom och tror att han skulle förstöra tillställningen. Sen om han vill komma till Öland och bo någon annanstans är det såklart okej. Är jag välkommen?, vi kan röka the ganja och lyssna på Wu tang tillsammans . Hehe jag skulle ändå inte komma (no offence) men jag är bara nyfniken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2008 Hur långt kan det vara från Umeå till Öland, tro? Så här långt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 4 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2008 Hur långt kan det vara från Umeå till Öland, tro? 107.6 mil enligt hellstells länk. hehe, är de värt de? bensinen kostar väll typ 13kr/liter. Sen ska du hem oxå. Fast iofs finns tåg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 4 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2008 Det var rätt så långt.. Lite för långt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 4 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2008 Jag blir smickrad. Men tror inte jag orkar åka ner heller, är typ 60-70 mil tror jag? från Gävle. Föresten, vad är det för trädgård du har? (har inte läst igenom så noga) Jo, ta godståget med dina artsfränder! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 4 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2008 Jo, ta godståget med dina artsfränder! Varför skulle jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 4 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2008 Ska man komma dit under ett alias eller? Kanske komma som Henkibojj eller Umberto... Haha, gör det du. Jacker, Siana, eXotic, R2D2, P-C, IceCandy, Sikorka, StellHell, Lajnux, Saleen, MyStiC och säkert några fler har redan sett mig så där går du bet. Vilka av dessa som kommer har jag ingen aning om iofs, men det lär ju vara några stycken. Ingen vet i och för sig hur Umberto ser ut, men å andra sidan så tror jag inte att Umberto skulle dyka upp för all pappersmassa i Skärblacka. (Nej, jag fattar inte.) Föresten, vad är det för trädgård du har? (har inte läst igenom så noga) Troligen en sån där grej med gräsmatta och grejer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 4 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2008 Varför skulle jag?JA VARFÖR NÄR DET FINNS EXPRESS :lol: Jag kan antagligen inte komma då jag har ont om pengar och inget sommarjobb. Det är alltså dåligt för er som vill träffa mig. Det vill säga: Eudoros. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 4 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2008 JA VARFÖR NÄR DET FINNS EXPRESS :lol: Jag kan antagligen inte komma då jag har ont om pengar och inget sommarjobb. Det är alltså dåligt för er som vill träffa mig. Det vill säga: Eudoros. Varför ska man åka tåg när man kan cykla? eller kanske gå heheheheheheheheheh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 4 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2008 JA VARFÖR NÄR DET FINNS EXPRESS Jag kan antagligen inte komma då jag har ont om pengar och inget sommarjobb. Det är alltså dåligt för er som vill träffa mig. Det vill säga: Eudoros. Hey! Jag vill ju självklart träffa dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2008 Varför ska man åka tåg när man kan cykla? eller kanske gå heheheheheheheheheh Herregud. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 4 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2008 Okej jag har inte hängt med så ordentligt här. Men vad jag har förstått så är det Öland som gäller! Jag KANSKE kan komma, det beror helt och hållet på när detta blir OCH om man kanske skulle kunna samåka. Kan bli lite dyrt annars =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 5 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2008 (Nej, jag fattar inte.) Man brukar ju säga för allt smör i Småland. Här i Skärblacka tillverkar vi pappersmassa. Nu vet jag ju inte huruvida man verkligen tillverkar smör i Småland. Men tydligen så finns det mycket smör där. Ehm.. Ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2008 Man brukar ju säga för allt smör i Småland. Här i Skärblacka tillverkar vi pappersmassa. Nu vet jag ju inte huruvida man verkligen tillverkar smör i Småland. Men tydligen så finns det mycket smör där. Ehm.. Ha. Finns inget smör i Småland. Förklara dig, rasist! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 5 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2008 Finns inget smör i Småland. Förklara dig, rasist! Nahe! Men det finns faktiskt ett taletsätt som heter "Inte för allt smör i Småland" och jag var jätterolig och spelade på det talesättet och gjorde om det till mitt eget jätteroliga "Inte för all pappersmassa i Skärblacka"! Så skratta nu för fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2008 Nahe! Men det finns faktiskt ett taletsätt som heter "Inte för allt smör i Småland" och jag var jätterolig och spelade på det talesättet och gjorde om det till mitt eget jätteroliga "Inte för all pappersmassa i Skärblacka"! Så skratta nu för fan! JAG HAR ALDRIG HÖRT DET TALESÄTTET! NU JÄVLAR BLIR DET BAN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 5 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2008 (redigerad) JAG HAR ALDRIG HÖRT DET TALESÄTTET! NU JÄVLAR BLIR DET BAN! AA KOM AN DÅ! SKA VI BATTLA I BAN KANSKE!? Uhm, jag lägger av nu. Innan du blir bansugen på riktigt. Redigerad 5 juni, 2008 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts