Cyper Skrivet 2 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2008 När börjar uttagningen till vem som får följa med och vem som inte får? Ehm, alla som vill får följa med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 2 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2008 Ehm, alla som vill får följa med? Jag tycker regeln är att vi sedan skapar en lista på vilka som är välkomna (ifall övernattning sker hos mig) och sen har jag ett slagträ redo för oinbjudna. O RLY? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 2 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2008 Ska man komma dit under ett alias eller? Kanske komma som Henkibojj eller Umberto... Det kommer inte bli så lyckat att komma som någon av de deltagarna. Vi är X antal personer som träffat Henkibojj och vet hur han ser ut. Du skulle bli bortgjord direkt. Ingen vet i och för sig hur Umberto ser ut, men å andra sidan så tror jag inte att Umberto skulle dyka upp för all pappersmassa i Skärblacka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 2 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2008 Jag bor ca 1,5 mil från The Dude så jag kanske tar en sväng förbi om jag orkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 2 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2008 (redigerad) O RLY? Mjo men alla som vill från GTAsajten är förmodligen välkomna så länge man hängt här en tid och inte är ökänd för att ställa till med problem. Sen kan jag såklart inte ta emot hur många som helst, runt 15 pers är enligt mig lagom men jag tror inte det kommer så många fler? Men Cyprez tycker jag är välkommen, skulle gärna röka en cigarill med denna knäppgök. Redigerad 2 juni, 2008 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 2 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2008 Mjo men alla som vill från GTAsajten är förmodligen välkomna så länge man hängt här en tid och inte är ökänd för att ställa till med problem. Sen kan jag såklart inte ta emot hur många som helst, runt 15 pers är enligt mig lagom men jag tror inte det kommer så många fler? Men Cyprez tycker jag är välkommen, skulle gärna röka en cigarill med denna knäppgök. Beror fortfarande på datum och om jag är önskad. Jag orkar inte fly över hela landet bara för att hänga, det ska vara någon jag vill träffa där som också vill träffa mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 2 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2008 Beror fortfarande på datum och om jag är önskad. Jag orkar inte fly över hela landet bara för att hänga, det ska vara någon jag vill träffa där som också vill träffa mig. Jag vill träffa dig. Så, nu har du inget val. Klart man hänger på, Öland ligger i sommarens planer vill jag minnas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 2 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2008 (redigerad) Så här ligger det till ang min bil och ev körning, för det första är jag helt klart på, men min bil är helt smälld, fronten är skev och den står just nu på verkstan och kommer säkert stå där ett bra tag till. Men oavsett forumfest eller ej, så kommer jag behöva en bil i sommar, ny, begagnad, lagad, lånad, spelar ingen roll, bara jag har en bil men frågan är bara när jag får den, och får jag tag i en bil lagom till festen så ställer jag upp på att köra (om jag blir bjuden av The Dude vill säga ) och om jag får ledigt, men är det över en helg borde det inte vara några problem. Så ligger det till just nu, återkommer i ärendet när jag vet mer. Redigerad 2 juni, 2008 av Kiedis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 3 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 Mjo men alla som vill från GTAsajten är förmodligen välkomna så länge man hängt här en tid och inte är ökänd för att ställa till med problem. Sen kan jag såklart inte ta emot hur många som helst, runt 15 pers är enligt mig lagom men jag tror inte det kommer så många fler? Men Cyprez tycker jag är välkommen, skulle gärna röka en cigarill med denna knäppgök. Vi alla är väl knäppa då någon annan får ordet.. Jaja, jag förstår din feelings för mig. Jag är dock en väldigt lugn och sansad person som inte ställer till med bråk, även om du tror att jag blåljuger nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kalle.b Skrivet 3 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 (redigerad) Finns det någon plats för en till kanske? Redigerad 17 november, 2014 av kalle.b Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 3 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 Känns som ju som att om man vill träffa folk från forumet och vågar, så är man nog ingen som ballar ur å slår sönder ett hus/trädgård. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 3 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 Känns som ju som att om man vill träffa folk från forumet och vågar, så är man nog ingen som ballar ur å slår sönder ett hus/trädgård. Inte om alla bär nametags så att man har koll på vem som gör vad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 4 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2008 (redigerad) Inte om alla bär nametags så att man har koll på vem som gör vad. Nä, men har man faktiskt tagit sig ut till en ö för att träffa internet vänner (de flesta iaf), så tror jag inte man är på fakkaur humör. Redigerad 4 juni, 2008 av FerkurZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 4 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2008 Nä, men har man faktiskt tagit sig ut till Åland för att träffa internet vänner (de flesta iaf), så tror jag inte man är på fakkaur humör. Det skulle få bort oinbjudna gäster iallafall som någon var rädd för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 4 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2008 Nä, men har man faktiskt tagit sig ut till Åland för att träffa internet vänner (de flesta iaf), så tror jag inte man är på fakkaur humör. Vad ska vi till Åland och göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 4 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2008 Vad ska vi till Åland och göra? Precis, vare inte Öland som gällde? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 4 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2008 Precis, vare inte Öland som gällde? Jag kan lika gärna säga det här nu så du inte bygger upp förhoppningar: du får inte bo i min trädgård. Och nej, jag tänker inte motivera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 4 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2008 Well, skulle vara jäkligt trevligt att träffa er alla, då ska jag försöka bevisa att jag inte är så tråkig och jobbig som jag verkar. Nu till frågan. The_Dude, finns det någon channs att man skulle vara välkommen i din trädgård? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 4 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2008 Well, skulle vara jäkligt trevligt att träffa er alla, då ska jag försöka bevisa att jag inte är så tråkig och jobbig som jag verkar. Nu till frågan. The_Dude, finns det någon channs att man skulle vara välkommen i din trädgård? Jag har ju redan skrivit Mjo men alla som vill från GTAsajten är förmodligen välkomna så länge man hängt här en tid och inte är ökänd för att ställa till med problem. Sen kan jag såklart inte ta emot hur många som helst, runt 15 pers är enligt mig lagom men jag tror inte det kommer så många fler? Den enda bannade personen är ERROL eftersom jag verkligen inte gillar honom och tror att han skulle förstöra tillställningen. Sen om han vill komma till Öland och bo någon annanstans är det såklart okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 4 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2008 Den enda bannade personen är ERROL eftersom jag verkligen inte gillar honom och tror att han skulle förstöra tillställningen. Sen om han vill komma till Öland och bo någon annanstans är det såklart okej. Jag blir smickrad. Men tror inte jag orkar åka ner heller, är typ 60-70 mil tror jag? från Gävle. Föresten, vad är det för trädgård du har? (har inte läst igenom så noga) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts