Jump to content

Forumfest i sommar!

Misterwhoopee
 Share

Recommended Posts

Sure, editerar in lite senare.

Lajnux

Misterwhoopee

Jacker

R2D2

VickeX

P-C

Vinnie

Stellhell

Eudoros

KalleR

The Dude

Kicken

Tweak

Kebab

Maimstream

Guardian

mr.tobbe

Vice.

MyStiC

Zack

Saleen

felshoe

Merkky

iweX

Henkibojj

L_Voll

Kiedis

Sikorka

Qouad

Arvid

Cyprez

Weener

IceCandy

Reve

xstreem

Där har vi några namn på folk som kommer eller kanske kommer. Kan nog ha missat någon, känner mig lite trött och sliten.

Gjorde den där listan för några sidor sedan, den kan vi utgå ifrån (om du vill).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 426
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Sure thing!

Egentligen får väl alla någorlunda kända forumiter komma men det är ändå bra att ha en lista så det inte kommer massa utomstående.

Du kan väl anlita Kebab eller någon som och kontrollera alla som kommer. :shifty:

"- Hej och välkommna, vad heter ni? *plockar fram listan*"

"- Saleen, MyStiC och päronpung."

"- päron, päron... päron.... Nix! Ingen päronpung här! Tyvärr grabben!"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker regeln är att vi sedan skapar en lista på vilka som är välkomna (ifall övernattning sker hos mig) och sen har jag ett slagträ redo för oinbjudna.

Men gällande datum måste vi snart komma överens om något. Alla som är intresserade kan väl skriva de datum de inte kan?

Jag undviker helst 27 Juni - 12 Juli.

edit: såg nu att det var shotgun-reglerna du syftade på.

Jag har redan nämnt det, men eftersom jag är väldigt intresserad skriver jag det igen. 19 juli kan jag inte. Senare är väl bättre eftersom vädret brukar bli bättre, känns det som iafl.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag har redan föreslagit 18-20 i omgångar. Det är bara L_Voll som inte kan komma då, eller som haft invändningar so far (Merkky med, men tippar på att han bangar iaf, när det är 100+ mil att åka)

Om jag har pengar, vilket jag lär ha, så kommer jag... Annars händer inget för mig i sommar! Men, inte runt den 20onde...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag har redan föreslagit 18-20 i omgångar. Det är bara L_Voll som inte kan komma då, eller som haft invändningar so far (Merkky med, men tippar på att han bangar iaf, när det är 100+ mil att åka)

Jag föreslår alla helger efter den 18 - 20. Sen kan vi ta den det blir minst invändningar på.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag förslår att vi INTE postar officiell tid/datum i den här tråden för alla att skåda. Går ju enkelt att skapa ett litet privat InvisionFree- forum på två minuter vars URL bara skickas ut till de intresserade. Där kan vi disskutera i fred. :wub:

Ska polisen komma eller? :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ska polisen komma eller? <_<

Ja, efter alla dina knarkhistorier går man ju inte säker med dig. :(

Men allvarligt talat vill jag inte att en trevlig fest ska förstöras av nynazister, AFA- idioter, en FB- raid, APB, Borås Disneyklubb, etc. Detta forum är ju ett av Sveriges femton största (och dessutom helt öppet för alla gäster), så risken för oinbjudna partykrashare ska nog inte underskattas. :ermm:

Redigerad av Jacker
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mycket space! Nästan för bra för att vara sant!

Ja, efter alla dina knarkhistorier går man ju inte säker med dig. :ermm:

Men allvarligt talat vill jag inte att en trevlig fest ska förstöras av nynazister, AFA- idioter, en FB- raid, APB, Borås Disneyklubb, etc. Detta forum är ju ett av Sveriges femton största (och dessutom helt öppet för alla gäster), så risken för oinbjudna partykrashare ska nog inte underskattas. <_<

Mja. De flesta lär ju inte veta var Duden bor och Bornholm är rätt så stort(?) så jag vet inte. Tycker datum, medlemmar, regler ska bestämmas här, men platser där vi vistas kan tas via PM eller något annat. Visst kan dom leta upp vart Duden bor på Eniro och Hitta.se, men då han de senaste åren inte angett sitt namn (trots att många här vet vad han heter) så ska det nog inte vara några problem.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bornholm tillhör Danmark så åk inte dit. <_<

Hahahaha! Hur lyckas du skriva det på ett sätt som får mig att skratta varje gång? Haha. Nej, besvara inte den. Let's talk party instead. Jag skulle helst vilja se samma datum som Voll vill, nämligen en helg efter 18-20. Men 18-20 går också bra, men ändå. Tror det blir bra vilket som.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor