Nik. Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 xXXXxGEMAGExXXXXx KOMMER OCH BÖRNAR MED SIN CYKEL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 Skulle vara roligt att komma, men har dock inte tid och det är en bit att åka Men någon annan gång kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 Skulle vara roligt att komma, men har dock inte tid och det är en bit att åka Men någon annan gång kanske festarN^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 festarN^ Pah, åker ju inte ner enbart för att det är fest. Syftet med det hela är ju för att träffa forumiterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 Blir det på Öland under tiden jag är där så kan jag nog titta förbi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mR.unicoRn^ Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 Bor på Öland, så jag kan nog titta förbi om det blir Öland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 Om du ska ner dit, och jag med, får du min garanti på framsätet Höger bak, jag då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 Höger bak, jag då. NÄE! --------- Humm, humm... ska vi bada? Vi måste bada! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 Humm, humm... ska vi bada? Vi måste bada! Inga badkrukor invited! Förresten, jag begär framsätet i Vice's bil, om jag åker med honom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 Förresten, jag begär framsätet i Vice's bil, om jag åker med honom! http://www.shotgunrules.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 1 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2008 http://www.shotgunrules.com I call shotgun! Hur blir det nu? Vilket datum n' shit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 1 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2008 I call shotgun! Hur blir det nu? Vilket datum n' shit? Du läste inte reglerna va? Vart står det i reglerna att man kunde skriva det över internet? ------------------- Jag kan vilken dag som helst efter 9 juli. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 1 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2008 (redigerad) Du läste inte reglerna va? Vart står det i reglerna att man kunde skriva det över internet? Jag tycker regeln är att vi sedan skapar en lista på vilka som är välkomna (ifall övernattning sker hos mig) och sen har jag ett slagträ redo för oinbjudna. Men gällande datum måste vi snart komma överens om något. Alla som är intresserade kan väl skriva de datum de inte kan? Jag undviker helst 27 Juni - 12 Juli. edit: såg nu att det var shotgun-reglerna du syftade på. Redigerad 1 juni, 2008 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 1 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2008 Jag tycker regeln är att vi sedan skapar en lista på vilka som är välkomna (ifall övernattning sker hos mig) och sen har jag ett slagträ redo för oinbjudna. Men gällande datum måste vi snart komma överens om något. Alla som är intresserade kan väl skriva de datum de inte kan? Jag undviker helst 27 Juni - 12 Juli. Jag tycker att vi utgår ifrån att det ska hållas hos dig och då får du sortera ut lite folk som du inte tycker är välkomna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2008 (redigerad) The Dude, får jag komma? Inte för jag vet om jag kan, men jag skulle gärna göra det om datumet funkar. Låter dock er andra bestämma datumet. Edit: Vad sägs om att göra en liten (seriös ) deltagarlista? Edit2: Alltså som en ren intresseanmälan. Jag har svårt att tro att många med 100% säkerhet kan säga att de kommer. Redigerad 1 juni, 2008 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 1 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2008 The Dude, får jag komma? The Dude, jag vill också komma. Du får The Big Lebowski på VHS om jag får komma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 1 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2008 Edit: Vad sägs om att göra en liten (seriös ) deltagarlista? Edit2: Alltså som en ren intresseanmälan. Jag har svårt att tro att många med 100% säkerhet kan säga att de kommer. Ja, för bövelen! Är det inte dags att bestämma snart? Dagarna går, grabs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 1 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2008 (redigerad) The Dude, får jag komma? Inte för jag vet om jag kan, men jag skulle gärna göra det om datumet funkar. Låter dock er andra bestämma datumet. Edit: Vad sägs om att göra en liten (seriös ) deltagarlista? Edit2: Alltså som en ren intresseanmälan. Jag har svårt att tro att många med 100% säkerhet kan säga att de kommer. Självklart får du komma! Men istället för att alla frågar kan någon (jag orkar inte atm) lista alla som har visat intresse i den här tråden och sen stryka/lägga till utifrån den. Saleen: Alla som är intresserade kan väl skriva de datum de inte kan? Edit till Saleen: Jag har redan The Big Lebowski på DVD Redigerad 1 juni, 2008 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 1 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2008 Öland låter som en bra idé Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 1 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2008 (redigerad) Saleen: Jag är lite ivrig.. vill också ha kul. Edit till TheDude: Det var Lajnux som hade The Big Lebowski på VHS. Redigerad 1 juni, 2008 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts