Jump to content

Forumfest i sommar!

Misterwhoopee
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 426
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Du läste inte reglerna va? Vart står det i reglerna att man kunde skriva det över internet? :shifty:

Jag tycker regeln är att vi sedan skapar en lista på vilka som är välkomna (ifall övernattning sker hos mig) och sen har jag ett slagträ redo för oinbjudna.

Men gällande datum måste vi snart komma överens om något. Alla som är intresserade kan väl skriva de datum de inte kan?

Jag undviker helst 27 Juni - 12 Juli.

edit: såg nu att det var shotgun-reglerna du syftade på.

Redigerad av The Dude
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker regeln är att vi sedan skapar en lista på vilka som är välkomna (ifall övernattning sker hos mig) och sen har jag ett slagträ redo för oinbjudna.

Men gällande datum måste vi snart komma överens om något. Alla som är intresserade kan väl skriva de datum de inte kan?

Jag undviker helst 27 Juni - 12 Juli.

Jag tycker att vi utgår ifrån att det ska hållas hos dig och då får du sortera ut lite folk som du inte tycker är välkomna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

The Dude, får jag komma?:wub:

Inte för jag vet om jag kan, men jag skulle gärna göra det om datumet funkar. Låter dock er andra bestämma datumet. :D

Edit: Vad sägs om att göra en liten (seriös :shifty: ) deltagarlista?

Edit2: Alltså som en ren intresseanmälan. Jag har svårt att tro att många med 100% säkerhet kan säga att de kommer.

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

The Dude, får jag komma?:wub:

Inte för jag vet om jag kan, men jag skulle gärna göra det om datumet funkar. Låter dock er andra bestämma datumet. :D

Edit: Vad sägs om att göra en liten (seriös :shifty: ) deltagarlista?

Edit2: Alltså som en ren intresseanmälan. Jag har svårt att tro att många med 100% säkerhet kan säga att de kommer.

Självklart får du komma! Men istället för att alla frågar kan någon (jag orkar inte atm) lista alla som har visat intresse i den här tråden och sen stryka/lägga till utifrån den.

Saleen:

Alla som är intresserade kan väl skriva de datum de inte kan?

Edit till Saleen: Jag har redan The Big Lebowski på DVD :wub:

Redigerad av The Dude
Länk till kommentar
Dela på andra sidor