jajajaa.... Skrivet 26 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2008 Ja, Hudiksvall låter jävligt bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 26 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2008 (redigerad) Jag kan inte den 18-20, men veckan innan (11-13) funkar bättre för mig. Redigerad 26 maj, 2008 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 26 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2008 Passar mig jättebra. Norrköping? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 26 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2008 Norrköping? Nej, jag bor i Borgholm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 27 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2008 Jag tror vi måste bestämma vilket datum det ska vara utan att fråga alla om det går bra. För då kommer det aldrig bli av. Jag tycker Stellans förslag låter bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 27 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2008 Jag tror vi måste bestämma vilket datum det ska vara utan att fråga alla om det går bra. För då kommer det aldrig bli av. Jag tycker Stellans förslag låter bra! Bilfrågan är dock viktigast. Om det är säkert eller nästan säkert att Voll kan skaffa bil en viss helg, men inte en annan så är det naturligtvis bättre att anordna den helgen då flest bilar är tillgängliga. Samma sak gäller med andra - Kebab, Kiedis?, Whoope, Zack, Stell m.m. Fler bilar = Fler forumiter (Antagligen). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 27 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2008 Troligtvis dumpar jag törstiga V6an och köper en bil bara för detta endamål Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 27 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2008 (redigerad) Troligtvis dumpar jag törstiga V6an och köper en bil bara för detta endamål Kan du bara bekräfta att jag har en plats i din bil från sundsvall? Och, runt den 20onde funkar inte för mig, 18års dag då! Redigerad 27 maj, 2008 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 27 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2008 Och, runt den 20onde funkar inte för mig, 18års dag då! Skitsnack, jag fixar tårta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 27 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2008 Vi kan dricka spetsat té sittandes ute i skogen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 27 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2008 Skitsnack, jag fixar tårta! Ja, eller Vice.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 27 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2008 Vilken åldersgräns kör vi nu? 92+? Det är iaf inga problem med mina föräldrar om jag åker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 27 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2008 (redigerad) Skulle vara konstigt att sätta en åldergräns tycker jag, för vem bestämmer det då? Jag tror ändå att det är tillräckligt många myndiga/mogna personer som kan se till att tillställningen inte spårar ur, t.ex. ingriper ifall kattälskaren börjar dricka öl Stökiga och struliga personer som ERROLS_TRUMMA undanbedes dock till mitt plejs... Redigerad 27 maj, 2008 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 27 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2008 Kan du bara bekräfta att jag har en plats i din bil från sundsvall? Och, runt den 20onde funkar inte för mig, 18års dag då! Om du ska ner dit, och jag med, får du min garanti på framsätet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 27 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2008 Jag kanske också kirrar körkort tidigt till sommaren, men bara kanske. Troligtvis inte. Men det kan hända. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 27 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2008 Stellhells förslag är det enda datum på hela sommaren som jag har bokat upp, ett mer förslar kan väl vi ha? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 27 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2008 (redigerad) Jag tycker ju iaf nånstans mellan 25 juli - 15 augusti! Lagomt datum då vattnet är varmt, jag inte missar kalas, och även när man kommer hem så har man en uns sommarlov kvar innan skolan börjar... Edit: Och guardian, blöt kyss på dig! Redigerad 27 maj, 2008 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 (redigerad) Jag kommer om Zack kör mig. Edit: Vafan, den där meningen låter ju förfärligt snuskig. Redigerad 28 maj, 2008 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 Jag kommer om Zack kör mig. Edit: Vafan, den där meningen låter ju förfärligt snuskig. Du får åka med mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 Edit: Och guardian, blöt kyss på dig! har hittat en saab 9000 som kanske ska bli sommarbilen, sen säljs/skrotas aset Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts