Jump to content

Forumfest i sommar!

Misterwhoopee
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 426
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag tror vi måste bestämma vilket datum det ska vara utan att fråga alla om det går bra. För då kommer det aldrig bli av.

Jag tycker Stellans förslag låter bra!

Bilfrågan är dock viktigast. Om det är säkert eller nästan säkert att Voll kan skaffa bil en viss helg, men inte en annan så är det naturligtvis bättre att anordna den helgen då flest bilar är tillgängliga. Samma sak gäller med andra - Kebab, Kiedis?, Whoope, Zack, Stell m.m.

Fler bilar = Fler forumiter (Antagligen).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skulle vara konstigt att sätta en åldergräns tycker jag, för vem bestämmer det då? Jag tror ändå att det är tillräckligt många myndiga/mogna personer som kan se till att tillställningen inte spårar ur, t.ex. ingriper ifall kattälskaren börjar dricka öl :confused:

Stökiga och struliga personer som ERROLS_TRUMMA undanbedes dock till mitt plejs...

Redigerad av The Dude
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker ju iaf nånstans mellan 25 juli - 15 augusti! Lagomt datum då vattnet är varmt, jag inte missar kalas, och även när man kommer hem så har man en uns sommarlov kvar innan skolan börjar...

Edit: Och guardian, blöt kyss på dig! :confused:

Redigerad av Merkky
Länk till kommentar
Dela på andra sidor