Complex Skrivet 26 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2008 under vilka dagar har ni tänkt att kalaset ska pågå? Är de en dag, lr en vecka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 26 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2008 Kan nån säga precis var det ska vara, visst var det öland som gällde? Karta vore trevligt... Och var det i början av augusti det var planerat att ske? Finns en karta några sidor bak. Vi ska tydligen vistas i Borgholm om jag har förstått det rätt? under vilka dagar har ni tänkt att kalaset ska pågå? Är de en dag, lr en vecka? En helg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 26 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2008 Jag känner mig inte alls välkommen till en forumfest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2008 Finns en karta några sidor bak. Vi ska tydligen vistas i Borgholm om jag har förstått det rätt? Ska och ska.. Det är bara det förslaget som de flesta hittills verkar uppskatta. Fler förslag mottags ju mer än gärna! Själv tycker jag dock att det låter fetnajs att tälta i Dudes trädgård. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 26 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2008 Ska och ska.. Det är bara det förslaget som de flesta hittills verkar uppskatta. Fler förslag mottags ju mer än gärna! Själv tycker jag dock att det låter fetnajs att tälta i Dudes trädgård. Jag med. Det känns så otroligt fint. GTAsajtens medlemmar packade två och två i tält i en trädgård. Allt känns så win-win just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 26 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2008 Jag känner mig inte alls välkommen till en forumfest. Samma här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 26 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2008 Samma här. Bra, då kan vi bilda en klubb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 26 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2008 Bra, då kan vi bilda en klubb. Eller så...har vi vårt egna lilla party. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 26 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2008 Bra, då kan vi bilda en klubb. Där ni kan skära er och gråta blod Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 26 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2008 Bra, då kan vi bilda en klubb. Får jag va med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 26 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2008 Eller så...har vi vårt egna lilla party. Precis. Vi kan bjuda in alla lokala bondbrudar. Får jag va med? Nej, för jag är svart (om du inte visste det) och jag hatar nazister och rasister. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 26 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2008 Precis. Vi kan bjuda in alla lokala bondbrudar. Jag har inget emot bondbrudar, så länge dom är någolunda söta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 26 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2008 Precis. Vi kan bjuda in alla lokala bondbrudar. Nej, för jag är svart (om du inte visste det) och jag hatar nazister och rasister. Jag visste inte att det fanns svarta människor. Kan du ladda upp en bild? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 26 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2008 Det vore bra om vi bestämde ett datum så man kan ta ledigt från jobbet och fixa med bil osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 26 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2008 Det vore bra om vi bestämde ett datum så man kan ta ledigt från jobbet och fixa med bil osv. Håller med! Det finns mer än Volli som måste ha datumet fastställt så man kan planera utifrån det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2008 Jag har redan föreslagit 18-20 Juli. Dudes trädgård. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 26 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2008 (redigerad) Håller med! Det finns mer än Volli som måste ha datumet fastställt så man kan planera utifrån det! Snälla, någonting i Juli månad! Alltså, vecka 27 - 31. Eller ptja, vecka 32, 33 går ju bra med. Men Juli vore toppen verkligen. <3 Jag är enormt säker på att komma om det är i Juli. Redigerad 26 maj, 2008 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 26 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2008 Jag har redan föreslagit 18-20 Juli. Dudes trädgård. Passar mig jättebra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 26 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2008 Jag ska kolla så jag inte jobbar då. Är skiftanställd så jag kan inte riktigt ta ledigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 26 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2008 Låter bra just nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts