Jump to content

Forumfest i sommar!

Misterwhoopee
 Share

Recommended Posts

Så Öland it is alltså? ;)

Tågpriser:

Ungefärliga priser, det varierar beroende på vilken tid på dygnet man åker. Jag utgår från ungdomsbiljetter då jag antar att de flesta här är under 26 år.

Stockholm C - Kalmar C = 367 SEK (ett byte)

Örebro C - Kalmar C = 216 SEK (tre byten)

Göteborg C - Kalmar C = 131 SEK (tre byten)

Malmö C - Kalmar C = 95 SEK (inga byten)

http://www.sj.se/ om ni vill kolla mer specifikt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 426
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag skulle försöka få Cyprez taggad som bara den och se om han kommer slå mig. :lol:

Med den inställningen får du inte komma på kalaset. ;)

Men min rekommendation är att ni alla kommer med tält och sätter upp ett läger i min trädgård så har vi det som HQ. Har inte hört med mina föräldrar om detta än men det är säkert lungt, lite skönare än att campa i vildmarken då man har dusch och kök mm. att tillgå.

Sen är ju risken att det inte kommer någon eller bara några stycken, isf är mitt casa su casa!

Wow, nu blev jag sugen på riktigt! ;)

Skulle jag mot all förmodan lyckas få körkort tidigt i sommar så skulle jag kunna åka ner med syrrans Golf -88 :) . Men chansen till att jag har det är typ 5%.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skulle jag mot all förmodan lyckas få körkort tidigt i sommar så skulle jag kunna åka ner med syrrans Golf -88 :lol: . Men chansen till att jag har det är typ 5%.

PAX I SÅ FALL! PAX FÖR FRAMSÄTET!!!! Baksätet i en golf undviker jag helst.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skulle jag mot all förmodan lyckas få körkort tidigt i sommar så skulle jag kunna åka ner med syrrans Golf -88 :lol: . Men chansen till att jag har det är typ 5%.

Men du kan säkert åka med någon från Stockholm annars?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Wow, nu blev jag sugen på riktigt! :lol:

Skulle jag mot all förmodan lyckas få körkort tidigt i sommar så skulle jag kunna åka ner med syrrans Golf -88 :) . Men chansen till att jag har det är typ 5%.

Om nu mot förmodan nästan alla kommer att åka dit förutom du lovar jag att du kommer ångra dig väääldigt mycket sen. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Som StellHell påpekade skulle det behövas flera skjutsare från Sthlm... :> Verkar bara vara jag just nu eller? Skulle väl vara om nån utan klaustrofobi vill åka i bagaget med ett reservhjul itryckt mot magen, då kanske man får in en till...

Oj, jag trodde att det var fler eftersom de flesta kommer från Stockholm. :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vafan alla mina platser gick åt i ett nafs... trodde inte du var intresserad av det här. :> Vad gör man nu då? Vill ju varken dissa nån som paxade först eller en riktig polare hehe.

----

Om det är folk som bor ganska nära Öland kanske jag kan ta en extra runda och samla folk efter att ha lämnat av första lasset forumiter? Fast å andra sidan är det rätt uttröttande att köra så då kanske man inte blir så rolig senare... Vad gäller sova så tar jag med farsans gamla raggartält.

Självklart måste du ta med din IRL-polare, det skulle varenda en göra. Saken är att vi då måste hitta en lösning och som alla säger behöver vi verkligen en till som skjutsar från Sthlm-trakten.

Kiedis kan skjutsa i sin mörbultade Saab.

Precis! Jag tänkte också på Kiedis, men har han sagt någonting i tråden? Han har bil och borde vara pepp. För då kan vi vi ju åka två bilar samtidigt.

Jag kanske kan köra bil, det beror på om jag kan låna en från mina föräldrar eftersom jag precis har sålt min. Om jag kör bil kommer jag nog från västergötland och då kan jag plocka upp folk i Jönköping om det skulle behövas.

Bra!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om jag möjligtvis åker hem till Norrköping innan, men tror inte det kommer hända, då kan jag plocka upp lite östgötar.

Jag är östgöte! :>

Edit: Kebab är också östgöte! :wub::o

Edit2: Läste inte "men tror inte det kommer hända".. :(

Redigerad av Saleen
Länk till kommentar
Dela på andra sidor