Sikorka Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 (redigerad) Någon som kan räkna ihop om hur många personer det max kan dyka upp? Alltså, i "värsta fall", - alla som har skrivit något ifrån "ganska liten chans" --till--> "jag kommer till 100%". Känns som om det kommer bli en hyfsad mysigt fet folkmassa iaf. :3 Redigerad 25 maj, 2008 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Jag är rätt säker på att jag inte kommer, men vi får se om ni bestämmer mer exakt datum (och plats!). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 (redigerad) Någon som kan räkna ihop om hur många personer det max kan dyka upp? Alltså, i "värsta fall", - alla som har skrivit något ifrån "ganska liten chans" --till--> "jag kommer till 100%". Känns som om det kommer bli en hyfsad mysigt fet folkmassa iaf. :3 Sure, editerar in lite senare. Lajnux Misterwhoopee Jacker R2D2 VickeX P-C Vinnie Stellhell Eudoros KalleR The Dude Kicken Tweak Kebab Maimstream Guardian mr.tobbe Vice. MyStiC Zack Saleen felshoe Merkky iweX Henkibojj L_Voll Kiedis Sikorka Qouad Arvid Cyprez Weener IceCandy Reve xstreem Där har vi några namn på folk som kommer eller kanske kommer. Kan nog ha missat någon, känner mig lite trött och sliten. Redigerad 25 maj, 2008 av Lajnux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 För att äns bli mer än 18 pers behöver vi fler bilar. Så det är max just nu. Om ingen tar sig till öland på egen hand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 (redigerad) Vill man inte bo i tält så finns det två renodlade vandrarhem i Borgholm: Ebbas Cafe, enkelrum 275:- och Rosenfors Vandrarhem , 130-230kr. Sen finns det ett antal Bed and Breakfast/pensionat/hotell med priser runt 500-1000kr/rum om man känner sig rik. Finns även privatrum att hyra med priser någonstans däremellan, kontakta Ölands Turistbyrå för att boka/kolla vad som finns ledigt, tel 0485 560600. Finns säkert ytterligare boendemöjligheter, privatrum som inte är anslutna till turistbyrån eller som uthyrt svart; google. Men min rekommendation är att ni alla kommer med tält och sätter upp ett läger i min trädgård så har vi det som HQ. Har inte hört med mina föräldrar om detta än men det är säkert lungt, lite skönare än att campa i vildmarken då man har dusch och kök mm. att tillgå. Sen är ju risken att det inte kommer någon eller bara några stycken, isf är mitt casa su casa! Redigerad 25 maj, 2008 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Vill man inte bo i tält så finns det två renodlade vandrarhem i Borgholm: Ebbas Cafe (Borgholm), enkelrum 275:- och Rosenfors Vandrarhem (Borgholm), 130-230kr. Sen finns det ett antal Bed and Breakfast/pensionat/hotell med priser runt 500-1000kr/rum om man känner sig rik. Men min rekommendation är att ni alla kommer med tält och sätter upp ett läger i min trädgård så har vi det som HQ. Har inte hört med mina föräldrar om detta än men det är säkert lungt, lite skönare än att campa i vildmarken då man har dusch och kök mm. att tillgå. Sen är ju risken att det inte kommer någon eller bara några stycken, isf är mitt casa su casa! Din trädgård låter riktigt bra. Skulle bli bättre sammanhållning då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 25 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Platsen spelar ingen större roll för mig. Jag är på, får väl åka med dig isf whoopee? Vafan alla mina platser gick åt i ett nafs... trodde inte du var intresserad av det här. Vad gör man nu då? Vill ju varken dissa nån som paxade först eller en riktig polare hehe. ---- Om det är folk som bor ganska nära Öland kanske jag kan ta en extra runda och samla folk efter att ha lämnat av första lasset forumiter? Fast å andra sidan är det rätt uttröttande att köra så då kanske man inte blir så rolig senare... Vad gäller sova så tar jag med farsans gamla raggartält. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Vafan alla mina platser gick åt i ett nafs... trodde inte du var intresserad av det här. Vad gör man nu då? Vill ju varken dissa nån som paxade först eller en riktig polare hehe. ---- Om det är folk som bor ganska nära Öland kanske jag kan ta en extra runda och samla folk efter att ha lämnat av första lasset forumiter? Fast å andra sidan är det rätt uttröttande att köra så då kanske man inte blir så rolig senare... Vad gäller sova så tar jag med farsans gamla raggartält. Klart du borde ta med dig Arvid. Finns nog någon annan som kanske skulle kunna åka med någon annan som kör förbi samma ställe eller om dom kan ta sig till en annan stad med t.ex tåg och bli upplockade där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Vill man inte bo i tält så finns det två renodlade vandrarhem i Borgholm: Ebbas Cafe, enkelrum 275:- och Rosenfors Vandrarhem , 130-230kr. Sen finns det ett antal Bed and Breakfast/pensionat/hotell med priser runt 500-1000kr/rum om man känner sig rik. Finns även privatrum att hyra med priser någonstans däremellan, kontakta Ölands Turistbyrå för att boka/kolla vad som finns ledigt, tel 0485 560600. Finns säkert ytterligare boendemöjligheter, privatrum som inte är anslutna till turistbyrån eller som uthyrt svart; google. Men min rekommendation är att ni alla kommer med tält och sätter upp ett läger i min trädgård så har vi det som HQ. Har inte hört med mina föräldrar om detta än men det är säkert lungt, lite skönare än att campa i vildmarken då man har dusch och kök mm. att tillgå. Sen är ju risken att det inte kommer någon eller bara några stycken, isf är mitt casa su casa! Är det nära vattnet? Och systemet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 (redigerad) Okej, hur många bor mellan Malmö och Öland? Skulle kunna plocka upp några som sagt. Redigerad 25 maj, 2008 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Vi behöver verkligen en till person från stockholmstrakten som kör. Guardian tar 2 pers uppifrån, Whoop tar 4 pers från sthlm, Zack tar folk från/nära GBG (om det blir lite därifrån så skulle vi kunna mötas i jkpg så vi fyller båda våra bilar), jag tar 4 från jkpg, Vice. tar folk från nedre delen, och möjligen folk som bor mellan skåne och öland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Kiedis kan skjutsa i sin mörbultade Saab. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Jag kanske kan köra bil, det beror på om jag kan låna en från mina föräldrar eftersom jag precis har sålt min. Om jag kör bil kommer jag nog från västergötland och då kan jag plocka upp folk i Jönköping om det skulle behövas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Okej, hur många bor mellan Malmö och Öland? Skulle kunna plocka upp några som sagt. Staffanstorp här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Staffanstorp här. Hur gammal är du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Jag kanske kan köra bil, det beror på om jag kan låna en från mina föräldrar eftersom jag precis har sålt min. Om jag kör bil kommer jag nog från västergötland och då kan jag plocka upp folk i Jönköping om det skulle behövas. Kör längs kusten och plocka upp mig annars? =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Hur gammal är du? 17 kommer jag vara när det gäller, hur så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Kör längs kusten och plocka upp mig annars? =D Du bor på östkusten.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Sure, editerar in lite senare. Där har vi några namn på folk som kommer eller kanske kommer. Kan nog ha missat någon, känner mig lite trött och sliten. Du har inte räknat in den viktigaste. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 17 kommer jag vara när det gäller, hur så? Okej. Tänkte bara på åldersgränsen, visste inte riktigt hur gammal du var. Hur som helst hade jag glömt dig i listan, editerar in dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts