Jump to content

Forumfest i sommar!

Misterwhoopee
 Share

Recommended Posts

Någon som kan räkna ihop om hur många personer det max kan dyka upp?

Alltså, i "värsta fall", - alla som har skrivit något ifrån "ganska liten chans" --till--> "jag kommer till 100%".

Känns som om det kommer bli en hyfsad mysigt fet folkmassa iaf. :3

Redigerad av Sikorka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 426
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Någon som kan räkna ihop om hur många personer det max kan dyka upp?

Alltså, i "värsta fall", - alla som har skrivit något ifrån "ganska liten chans" --till--> "jag kommer till 100%".

Känns som om det kommer bli en hyfsad mysigt fet folkmassa iaf. :3

Sure, editerar in lite senare.

Lajnux

Misterwhoopee

Jacker

R2D2

VickeX

P-C

Vinnie

Stellhell

Eudoros

KalleR

The Dude

Kicken

Tweak

Kebab

Maimstream

Guardian

mr.tobbe

Vice.

MyStiC

Zack

Saleen

felshoe

Merkky

iweX

Henkibojj

L_Voll

Kiedis

Sikorka

Qouad

Arvid

Cyprez

Weener

IceCandy

Reve

xstreem

Där har vi några namn på folk som kommer eller kanske kommer. Kan nog ha missat någon, känner mig lite trött och sliten.

Redigerad av Lajnux
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vill man inte bo i tält så finns det två renodlade vandrarhem i Borgholm:

Ebbas Cafe, enkelrum 275:- och Rosenfors Vandrarhem , 130-230kr. Sen finns det ett antal Bed and Breakfast/pensionat/hotell med priser runt 500-1000kr/rum om man känner sig rik. Finns även privatrum att hyra med priser någonstans däremellan, kontakta Ölands Turistbyrå för att boka/kolla vad som finns ledigt, tel 0485 560600. Finns säkert ytterligare boendemöjligheter, privatrum som inte är anslutna till turistbyrån eller som uthyrt svart; google.

Men min rekommendation är att ni alla kommer med tält och sätter upp ett läger i min trädgård så har vi det som HQ. Har inte hört med mina föräldrar om detta än men det är säkert lungt, lite skönare än att campa i vildmarken då man har dusch och kök mm. att tillgå.

Sen är ju risken att det inte kommer någon eller bara några stycken, isf är mitt casa su casa!

Redigerad av The Dude
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ebbas Cafe (Borgholm), enkelrum 275:- och Rosenfors Vandrarhem (Borgholm), 130-230kr. Sen finns det ett antal Bed and Breakfast/pensionat/hotell med priser runt 500-1000kr/rum om man känner sig rik.

Men min rekommendation är att ni alla kommer med tält och sätter upp ett läger i min trädgård så har vi det som HQ. Har inte hört med mina föräldrar om detta än men det är säkert lungt, lite skönare än att campa i vildmarken då man har dusch och kök mm. att tillgå.

Sen är ju risken att det inte kommer någon eller bara några stycken, isf är mitt casa su casa!

Din trädgård låter riktigt bra. Skulle bli bättre sammanhållning då.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Platsen spelar ingen större roll för mig. Jag är på, får väl åka med dig isf whoopee?

Vafan alla mina platser gick åt i ett nafs... trodde inte du var intresserad av det här. ;) Vad gör man nu då? Vill ju varken dissa nån som paxade först eller en riktig polare hehe.

----

Om det är folk som bor ganska nära Öland kanske jag kan ta en extra runda och samla folk efter att ha lämnat av första lasset forumiter? Fast å andra sidan är det rätt uttröttande att köra så då kanske man inte blir så rolig senare... Vad gäller sova så tar jag med farsans gamla raggartält.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vafan alla mina platser gick åt i ett nafs... trodde inte du var intresserad av det här. ;) Vad gör man nu då? Vill ju varken dissa nån som paxade först eller en riktig polare hehe.

----

Om det är folk som bor ganska nära Öland kanske jag kan ta en extra runda och samla folk efter att ha lämnat av första lasset forumiter? Fast å andra sidan är det rätt uttröttande att köra så då kanske man inte blir så rolig senare... Vad gäller sova så tar jag med farsans gamla raggartält.

Klart du borde ta med dig Arvid. Finns nog någon annan som kanske skulle kunna åka med någon annan som kör förbi samma ställe eller om dom kan ta sig till en annan stad med t.ex tåg och bli upplockade där.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ebbas Cafe, enkelrum 275:- och Rosenfors Vandrarhem , 130-230kr. Sen finns det ett antal Bed and Breakfast/pensionat/hotell med priser runt 500-1000kr/rum om man känner sig rik. Finns även privatrum att hyra med priser någonstans däremellan, kontakta Ölands Turistbyrå för att boka/kolla vad som finns ledigt, tel 0485 560600. Finns säkert ytterligare boendemöjligheter, privatrum som inte är anslutna till turistbyrån eller som uthyrt svart; google.

Är det nära vattnet?

Och systemet?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vi behöver verkligen en till person från stockholmstrakten som kör.

Guardian tar 2 pers uppifrån, Whoop tar 4 pers från sthlm, Zack tar folk från/nära GBG (om det blir lite därifrån så skulle vi kunna mötas i jkpg så vi fyller båda våra bilar), jag tar 4 från jkpg, Vice. tar folk från nedre delen, och möjligen folk som bor mellan skåne och öland.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kanske kan köra bil, det beror på om jag kan låna en från mina föräldrar eftersom jag precis har sålt min. Om jag kör bil kommer jag nog från västergötland och då kan jag plocka upp folk i Jönköping om det skulle behövas.

Kör längs kusten och plocka upp mig annars? =D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor