SimonJ Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 Hejsan! Det är en sak jag stör mig på ganska mycket. När jag går in på en topic så blir alla poster på en lång rad istället för att man ser alla posts direkt, man måste klicka på den posten man vill läsa. Går det att ändra? Det har aldrig varit så förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 Hejsan! Det är en sak jag stör mig på ganska mycket. När jag går in på en topic så blir alla poster på en lång rad istället för att man ser alla posts direkt, man måste klicka på den posten man vill läsa. Går det att ändra? Det har aldrig varit så förut. Options > Display modes > Switch to standard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 (redigerad) Like this? then do this You know what eXotic? Poop on you! Redigerad 24 maj, 2008 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 24 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 Tack för hjälpen, nu är det som vanligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 5 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2009 Många som verkar ha problem med det här lite nu och då. Jag undrar om det faktiskt finns någon som medvetet använder alternativet för att få posterna uppradade i en lista? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts