Cyper Skrivet 23 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2008 Hur ser eran Nico ut? Ya, denna tråd kommer upp från mörkret igen. Lägg gärna upp en bild. Har själv ingen bild att lägga upp för tillfället eftersom min kamera är paj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 23 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2008 Jag har ingen bild. Dock så har han kläder från Persus på sig. Beige kavaj med svarta byxor. ($2000) och bruna finskor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
7.62 hiberNative Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 (redigerad) finns ju fan inte så mycket kul, gillar inte spännisaffärerna. vill ha nåt mer "war veteran" aktigt. http://img144.imageshack.us/img144/6935/hibernikoec7.jpg svarta jeans och någon svart jacka. hade faktiskt några figurer i bakhuvudet när jag skapade honom: synd att nico ändå är ganska snäll. i mitt huvud är han hård och sköningslös Redigerad 24 maj, 2008 av 7.62 hiberNative Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.ZixX Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Jag har grå kostym med grå slips från Persiues. Ot: Falling down är en jävligt bra film. Rekommenderar den för dom som inte sett den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stadion Skrivet 27 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2008 Jag har kläder ifrån Persiues. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 27 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2008 Jag har grå kostym med grå slips från Persiues. Ot: Falling down är en jävligt bra film. Rekommenderar den för dom som inte sett den. Tänkte precis kommentera det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts