Vice. Skrivet 22 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2008 (redigerad) Väldigt otydliga med kostnaden. Har haft med dem att göra. De lockar med att de skall beräkna värdet på ens bil. När man skriver i regnummer och klickar på nästa kommer texten upp att det skall skickas hem. Och med värdet skickas det med en räkning på 400 spänn! Dessutom är värdet oftast SJUKT långt ifrån säkert! Jag fick mina pengar tillbaka efter en del bråkande med dem för nått år sedan! De är inte för tydliga med att de tar betalt. Tar dessutom betalt för något som är gratis på vilken jäkla bilfirma som helst. Bara till att åka dit och få den värderad... http://www.fordonsvarderingen.se/?gclid=CM...CFQWR1QodiD-TCg Redigerad 22 maj, 2008 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 22 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2008 Vice har du inte fattat att man ska inte trycka på en del sånna reklam grejs om det angår om sin bil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 22 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2008 (redigerad) Står klart och tydligt: Sveriges bästa pris: Beställ värdering online. Svar via SMS + skriftligt intyg för endast 399:- ...det var absolut inte undangömt? Redigerad 22 maj, 2008 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 22 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2008 Vice har du inte fattat att man ska inte trycka på en del sånna reklam grejs om det angår om sin bil Hur gammal var du nu igen? Jag håller med Qouad. Jag såg texten på hemsidan det första jag gjorde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 22 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2008 Hur gammal var du nu igen? Jag håller med Qouad. Jag såg texten på hemsidan det första jag gjorde. Dom kanske gjorde den så synlig efter dom bråkat med Vice för något år sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 23 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2008 Det där vore som att bannlysa skorpor utav den enkla anledningen att Göte, 52, satte en i halsen och kvävdes till döds. Vem vet, det kanske finns hundratals personer som faktiskt uppskattat den där tjänsten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2008 (redigerad) Såg att det på deras sida står tydligare. Men de har även sitt kortnummer som man skall skicka sms till, på reklamen och där står det inte att det kostar. Dessutom tar de alltså betalt för ingeting. De uppskattar värdet som vilken amatör som helst utan att ens ha sett bilen. -Vilken årsmodell har du? -95 -Ja, runt 50 tusen. Redigerad 23 maj, 2008 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 23 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2008 Såg att det på deras sida står tydligare. Men de har även sitt kortnummer som man skall skicka sms till, på reklamen och där står det inte att det kostar. Dessutom tar de alltså betalt för ingeting. De uppskattar värdet som vilken amatör som helst utan att ens ha sett bilen. -Vilken årsmodell har du? -95 -Ja, runt 50 tusen. Du kan inte kopiera reklamen så man får se? Dessutom är det väl deras problem om de vill erbjuda folk en dålig tjänst? Ansvaret över huruvida man vill lita på det har man ju själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2008 Du kan inte kopiera reklamen så man får se? Dessutom är det väl deras problem om de vill erbjuda folk en dålig tjänst? Ansvaret över huruvida man vill lita på det har man ju själv. Nästa gång reklamen jag pratar om dyker upp skall jag ta en kopia. Tycker bara att sådan reklam inte skall förekomma på ett forum där det finns yngre människor som kanske vill kolla värdet på sin första moped/bil. De kan bli katastrof när en oplanerad räkning dimper ner där hemma, sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 23 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2008 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2008 ? Ett tag sedan jag såg den. Men det var ungefär så det såg ut, och när du skrev in ditt mobilnummer i nästa steg så fick du en räkning hem. Utan att det stod att du skulle få det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 23 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2008 (redigerad) Såg att det på deras sida står tydligare. Men de har även sitt kortnummer som man skall skicka sms till, på reklamen och där står det inte att det kostar. Dessutom tar de alltså betalt för ingeting. De uppskattar värdet som vilken amatör som helst utan att ens ha sett bilen.Ett tag sedan jag såg den. Men det var ungefär så det såg ut, och när du skrev in ditt mobilnummer i nästa steg så fick du en räkning hem. Utan att det stod att du skulle få det. Hmm? Redigerad 23 maj, 2008 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 23 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2008 Det är bara att skita i all reklam på sidan! It keeps the forum running. Det betyder inte att vi behöver läsa all reklam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 23 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2008 Alltså, Vice... Inget illa menat, men vad trodde du dom egentligen skulle göra? Jag kan förstå att du blir irriterad av en kostnad du inte lagt märke till, men det verkade som att du förväntade dig en mycket bättre bedömning. Trodde du att dom skulle komma över på en fika, eller vad? Du är alldeles för godtrogen ibland, du måste lära dig att inte lita på allt och alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2008 Det är bara att skita i all reklam på sidan! It keeps the forum running. Det betyder inte att vi behöver läsa all reklam. Dessvärre så får ju forumet inga pengar om vi bara skiter i reklamen. Han får ju inte pengar bara för att ha reklamen här. Folk måste ju klicka lite också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2008 Alltså, Vice... Inget illa menat, men vad trodde du dom egentligen skulle göra? Jag kan förstå att du blir irriterad av en kostnad du inte lagt märke till, men det verkade som att du förväntade dig en mycket bättre bedömning. Trodde du att dom skulle komma över på en fika, eller vad? Du är alldeles för godtrogen ibland, du måste lära dig att inte lita på allt och alla. Haha nej, men jag trodde att de skulle värdera min bil, utan kostnad. Skall de ta betalt skall de upplysa det på ett tydligt sätt, inte sitta och mygla som de gör. Dessvärre så får ju forumet inga pengar om vi bara skiter i reklamen. Han får ju inte pengar bara för att ha reklamen här. Folk måste ju klicka lite också. Vi skulle rapportera stötande/och elelr icke bra reklam. detta är min åsikt om den här reklamen, anser att den borde tas bort det är allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 Vi skulle rapportera stötande/och elelr icke bra reklam. detta är min åsikt om den här reklamen, anser att den borde tas bort det är allt. Ja, jag har inte klagat på att du rapporterade reklamen, jag förklarade för Renard att det inte bara är att skita i reklamen. För då får H inga pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 Ja, jag har inte klagat på att du rapporterade reklamen, jag förklarade för Renard att det inte bara är att skita i reklamen. För då får H inga pengar. Precis. Det "räcker" väl om alla någon gång nu och då tabbar upp alla google-ads på en sida. På en fin fredagkväll. När sidorna laddat så kan man ju bara stänga av dom sen ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 26 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2008 Om du anser att det är fulreklam så bör du kontakta Google. På så sätt försvinner reklam inte bara från detta forum, utan från alla sidor som kör med Google Adsense. Men i detta fall verkar det vara ett missförstånd snarare än fulreklam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts