tonkow Skrivet 22 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2008 Jag har hört och sett att man kan göra en sidemission och ta emot SMS där det står att man skall hämta en bil. Det finns 30 stycken sådna, det är med en archiment. Men hur börjar man? Jag fattar noll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 22 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2008 Jag har hört och sett att man kan göra en sidemission och ta emot SMS där det står att man skall hämta en bil. Det finns 30 stycken sådna, det är med en archiment. Men hur börjar man? Jag fattar noll Du får mail om bilarna av Brucie.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tonkow Skrivet 22 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2008 Du får mail om bilarna av Brucie.. Nej, det är en helt annan sak dude. Stupid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 22 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2008 Tror Brucie kommer ringa eller skicka mail och fråga om du vill jobba lite extra, så ger han ditt nummer till någon snubbe, Steve tror jag han hette, så kommer han skicka MMS till dig och be dig hämta upp olika bilar, det kommer bara stå i vilket område bilarna finns och dom är inte utmärkta på kartan. Men han betalar bättre än Brucie. Kommer faktiskt inte ihåg när man fick det erbjudandet, men jag hade vart på andra ön ett bra tag iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 22 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2008 Stevie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tonkow Skrivet 22 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2008 Tror Brucie kommer ringa eller skicka mail och fråga om du vill jobba lite extra, så ger han ditt nummer till någon snubbe, Steve tror jag han hette, så kommer han skicka MMS till dig och be dig hämta upp olika bilar, det kommer bara stå i vilket område bilarna finns och dom är inte utmärkta på kartan. Men han betalar bättre än Brucie. Kommer faktiskt inte ihåg när man fick det erbjudandet, men jag hade vart på andra ön ett bra tag iaf. Okaay "/ Asså, jag har ju klarat spelet, och jag har faktiskt minne av vad du säger. Men Steve finns inte i min telefon eller i min mail. Fan Vad gör man då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 22 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2008 Okaay "/ Asså, jag har ju klarat spelet, och jag har faktiskt minne av vad du säger. Men Steve finns inte i min telefon eller i min mail. Fan Vad gör man då? Kolla din inkorg á la SMS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 22 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2008 Gehhhhh sorry Okaay "/ Asså, jag har ju klarat spelet, och jag har faktiskt minne av vad du säger. Men Steve finns inte i min telefon eller i min mail. Fan Vad gör man då? Kolla igenom dina sms, han skickade som sagt mms, när du hämtat en bil skickar han ett nytt mms, den första bilen står vid en restaurang vid Grand Easton Station och är en jeepaktig bil av något märke, Rembly eller vad den heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 22 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2008 Jag har fått ett sms av stevie och har hämtat den, men när jag sätter mig i bilen kommer det typ upp en ruta, Youve found the car for Stevie, sedan händer inget mer. Ska man inte åka till något ställe och lämna bilen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 22 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2008 Jag har fått ett sms av stevie och har hämtat den, men när jag sätter mig i bilen kommer det typ upp en ruta, Youve found the car for Stevie, sedan händer inget mer. Ska man inte åka till något ställe och lämna bilen? Finns ett garage i Bohan i området Chase Point. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nikq Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 så här e det jag har klarat alla stevies bilar.. men nu vad ska ja göra?? :/ har inget att göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 så här e det jag har klarat alla stevies bilar.. men nu vad ska ja göra?? :/ har inget att göra Alla telefonuppdrag, skjuta alla flygande råttor, alla jumps, etc? =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nikq Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Alla telefonuppdrag, skjuta alla flygande råttor, alla jumps, etc? =) HAR INTE GJOIRT NÅGOT AV DOM 3.. men när ja går till sånna telefoner så får ja inga samtal.. o vart hittar ja flygande råttor. o alal stunts ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 26 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2008 HAR INTE GJOIRT NÅGOT AV DOM 3.. men när ja går till sånna telefoner så får ja inga samtal.. o vart hittar ja flygande råttor. o alal stunts ^^ HAHAHAHAHA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 27 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2008 Du måste ha låst upp hela Liberty City innan du får dem SMS'en eftersom bilarna finns lite överallt i staden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dixib Skrivet 27 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2008 Du måste ha låst upp hela Liberty City innan du får dem SMS'en eftersom bilarna finns lite överallt i staden. Skönt med ett ordentligt svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts