sonden Skrivet 22 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2008 Denna fråga kanske ställts förut, men jag klarade precis spelet och ungefär då man fick Madd Doggs mansion så dök en symbol upp en bit ifrån huset, norr tror jag det var, i vattnet som skiljer städerna åt. Det är en rund ring (svart) med en röd symbol i och vart jag än är så syns den på radarn (dvs som ett mission) men då jag åker dit så är där bara vatten Vad är det för något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 22 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2008 Denna fråga kanske ställts förut, men jag klarade precis spelet och ungefär då man fick Madd Doggs mansion så dök en symbol upp en bit ifrån huset, norr tror jag det var, i vattnet som skiljer städerna åt. Det är en rund ring (svart) med en röd symbol i och vart jag än är så syns den på radarn (dvs som ett mission) men då jag åker dit så är där bara vatten Vad är det för något? Din 'waypoint'? Annars vet jag inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 22 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2008 Kan det vara den här? (bifogad bild) Isåfall är det som MrNoNja säjer, en markering som du själv satt ut på kartan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 22 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2008 (redigerad) /Ignore/ Redigerad 22 maj, 2008 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts