SilentViper Skrivet 22 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2008 (redigerad) Yeah äntligen hoppas han får sparken den jävla dumhuvuet Källa: Jack Thompson Sry om ja postade fel Redigerad 22 maj, 2008 av Tikki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
påskharen Skrivet 22 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2008 Yes! det var på tiden ... Rätt åt den j*vla GTA-hataren! mouahhhhahaahahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 22 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2008 Verkligen på tiden. Nu är det bara att hoppas på det bästa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 22 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2008 Verkligen på tiden. Nu är det bara att hoppas på det bästa. You say it m8. Hoppas nu att han får sparken helt och att ingen jubel idiot som han kommer efter han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 22 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2008 You say it m8. Hoppas nu att han får sparken helt och att ingen jubel idiot som han kommer efter han. Tror inte det är någon större risk faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 22 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2008 Känns som väldigt få personer egentligen inte vet vem han är, utan bara utbrister "hoppas han hängs!", bara för att det är "coolt". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 22 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2008 Haha, rätt åt han! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 22 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2008 Av med HUVET! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 22 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2008 Men skärp er. Han är en väldigt intellektuell och godsint person, känns förfärligt att han ska hamna inför rätta bara för att Rockstar har försökt svärta ner hans fina rykte. NOOOT! Tror han dock slipper undan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 22 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2008 (redigerad) Tror han dock slipper undan. Det tror inte jag, faktiskt. Det vore väldigt orimligt. Det finns ju ett antal bestämmelser för hur advokater ska bete sig, och sköter man sig inte kommer påföljder. Själv har jag då aldrig hört talas om någon som varit så odräglig i rätten som Jack Thompson. Jag följde en serie på GamePolitics om JTs fall mot Blank Rome, om jag minns rätt. I vilket fall så var försvarsadvokaten en kvinna som anställts av Take Two för att försvara Manhunt 1 från att dras in, samtidigt drar JT upp en massa skit om Manhunt 2 som inte släppts vid den tidpunkt fallet handlade om. ("Objection, your honor!". "Sustained.") GP är nere så jag kan inte leta upp artikeln. Men jag vet att kvinnan från Blank Rome började gråta i rätten för att han var så jävla elak hela tiden. Han ringde hennes föräldrar, trakasserade henne inför hela firman, mass-skickade halvsanningar och lögner som smutskastade henne inför både sina föräldrar, kollegor, chefer, underställda, andra anställda och även hennes man. Han stod även och klankade ner på det kvinnliga könet och sa att det var hennes plikt att göra som hennes make sade åt honom, eller hur han nu fick ihop det. Jag kan dra ett citat som jag minns väldigt bra, men kanske inte ordagrant. X: ...for such a person as you, mister Thompson. JT: And what sort of person and I? X: You're the kind of harassing person that sends eight, ten, even twelve e-mails a day to me and our lawfirm. JT: Seriously, you can't be saying that. Twelve e-mails a day? X: Yes. JT: Are you really saying that under oath? Twelve e-mails a day? X: Mister Thompson. JT: Yes? X: I want you to listen to me very carefully. JT: I am listening very carefully. X: I am telling you that under oath. JT: Twelve e-mails a day. Jag kan säga att jag aldrig varit så jävla upprörd när jag läst en text, som då. Så jävla elak person alltså, det var hemskt att läsa. Fruktansvärt ond människa. Jag minns en kommentar som sade "Jack Thompson has now officially been told by the judge to back off, sit down, and shut the fuck up." Vilket var exakt vad som hände. Varenda protest från JT slogs ned i den rättegången. Redigerad 22 maj, 2008 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 22 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2008 Specielt ska JT avgå när har har brutit 31/27 punkter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 22 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2008 (redigerad) I quoted the biblical passage where Jesus says, reportedly: 'If any one of you should cause one of these little ones to stumble, it would be better that a millstone be tied around your neck and that you be cast in the uttermost depths of the sea. Markerar följande quote med " ". Redigerad 22 maj, 2008 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 23 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2008 Lite roligt, sägs jue att dom ska ha ett uppdrag i Postal 3 där man ska döda någon som påminner om JT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 23 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2008 Lite roligt, sägs jue att dom ska ha ett uppdrag i Postal 3 där man ska döda någon som påminner om JT Finns i GTA IV. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 23 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2008 Av med HUVET! Varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 23 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2008 Varför? 1) Då kan han inte klaga på GTA igen 2) Det finns ändå inget där inne YES! Hoppas han sparkas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 23 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2008 Finns i GTA IV. Tack för spoilen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 23 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2008 Tack för spoilen Äh, inte egentligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 23 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2008 Tack för spoilen :( Det där var ingen spoiler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 23 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2008 1) Då kan han inte klaga på GTA igen Att få klaga är en av de grundläggande rättigheterna vi har i en demokrati Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts