Misterwhoopee Skrivet 20 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2008 Kan säga att jag började fnissa så fort jag bara scrollade förbi Whoppees inlägg, förresten! Men ja... Det är mycket i livet som är komplicerat, så även besök på hemlighuset! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 21 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2008 Nar jag v ar liten gick jag pa ett kloaklock som satt lost sa nar jag satte foten pa den sa snurrade den runt och mitt ben fastnade sa jag undviker alltid runda kloaklock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 21 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2008 Nar jag v ar liten gick jag pa ett kloaklock som satt lost sa nar jag satte foten pa den sa snurrade den runt och mitt ben fastnade sa jag undviker alltid runda kloaklock. hahahaha!!! Säämst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 21 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2008 (redigerad) hahahaha!!! Säämst Sag mig hur jag ska ta det dar, for det har ar din chans att hamna pa the "bitch" elr "istheshit" listan. Redigerad 21 augusti, 2008 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 21 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2008 Oj, Friberg. välj dina ord väl nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 21 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2008 (redigerad) Sag mig hur jag ska ta det dar, for det har ar din chans att hamna pa the "bitch" elr "istheshit" listan. Hmmm.. Du ska ta det såhär: Ett brunnslock i det moderna kungariket sverige är format som så att det ligger med ett överlapp på ca 2-3cm runt kanterna. Det har även gjutits som så att det är tre-5 stora "linjer" under locket för att ge locket styrka och tyngd. Om du nu trampar på kanten så att det snurrar runt som liten så måste du varit den fetaste ungjäveln jag någonsin hört talas om. Edit: @FerkurZ: Valde jag mina ord väl nog? Redigerad 21 augusti, 2008 av Friberg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 21 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2008 Edit: @FerkurZ: Valde jag mina ord väl nog? Tror nog du hamnar på "bitch" listan, tyvärr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 21 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2008 Tror nog du hamnar på "bitch" listan, tyvärr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2008 Om du nu trampar på kanten så att det snurrar runt som liten så måste du varit den fetaste ungjäveln jag någonsin hört talas om. Moahaha, hårda ord! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 21 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2008 Om du nu trampar på kanten så att det snurrar runt som liten så måste du varit den fetaste ungjäveln jag någonsin hört talas om. Förjävla roligt! Det behöver dock inte varit i Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 21 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2008 Är det bara jag som drar ner byxorna så att bara arslet syns? Om jag skulle göra det skulle jag kissa ner hela brallorna. Jag kissar automatiskt varenda gång jag bajsar. I övrigt har jag rätt många egenheter, förfärligt många, så många att jag knappt kommer på nån nu. En grej är väll att jag trummar på allt, hela tiden, jämt. Yrkesskada. Fniss. Så fort jag kommer hem från skolan måste jag ha på mig ett speciellt par mjukisbyxor, annars går ingenting. Ska fundera vidare. hmmmm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2008 Om jag skulle göra det skulle jag kissa ner hela brallorna. Jag kissar automatiskt varenda gång jag bajsar. Men det gör alla, va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 21 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2008 Det hoppas jag verkligen inte! (för kattälskarens skull) Kattälskaren skrev : Är det bara jag som drar ner byxorna så att bara arslet syns? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 21 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2008 Men det gör alla, va? I do. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 21 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2008 (redigerad) Det hoppas jag verkligen inte! (för kattälskarens skull) Kattälskaren skrev : Meh, men så att "den" hänger ner också. Redigerad 21 augusti, 2008 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 21 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2008 Jamen då förstår jag. På tal om detta fenomen med hur man sitter på toa och så vidare. Är jag ensam i hela världen om att jag oftast måste trycka ner "slangen" när jag kissar, för annars kommer det urin igenom springan mellan toastolen och sistsen? Ganska så jävla jobbigt dom gånger det har hänt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 21 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2008 Jamen då förstår jag. På tal om detta fenomen med hur man sitter på toa och så vidare. Är jag ensam i hela världen om att jag oftast måste trycka ner "slangen" när jag kissar, för annars kommer det urin igenom springan mellan toastolen och sistsen? Ganska så jävla jobbigt dom gånger det har hänt. Du är inte ensam! Vi är bröder med små snoppar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 21 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2008 Jamen då förstår jag. På tal om detta fenomen med hur man sitter på toa och så vidare. Är jag ensam i hela världen om att jag oftast måste trycka ner "slangen" när jag kissar, för annars kommer det urin igenom springan mellan toastolen och sistsen? Ganska så jävla jobbigt dom gånger det har hänt. Naj, brukar hända någon gång varje år. Kommer i princip bara lite, just så man blir blöt. Inget problem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 21 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2008 Du är inte ensam! Vi är bröder med små snoppar Tala för dig själv! Jag sitter inne på en mastodont-penis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2008 Wow, jag är inte ensam! Minns när jag var mindre och var hos en kompis som hade en sådan toalettsits med springa (vi har det nu med, men inte på den tiden) och jag kunde verkligen inte fatta varför mina byxor blev blöta varje gång jag kissade där. Jag var helt säker på att toaletten läckte, och när hans mamma sa "du har inte kissat utanför då?" så blev jag nästan arg! Det är inte förrän på senare år (efter att vi skaffade en sådan sits och jag plötsligt såg min stråle gå rakt ut på golvet(notera att jag inte hade några byxor där, för de hade jag ju tagit av mig )) som jag insåg hur det egentligen låg till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts