ZcruweN Skrivet 11 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2009 - När jag ska sova måste jag låta kroppen somna först innan hjärnan får sitt. Den sömnmetoden har jag försökt mig på flera gånger. Har du nått tips om hur man kan lyckas med det? ------ Specielle egenheter.... öhhh Jag pratar med mig själv, vilket är jävligt irriterande, kan t.o.m hända när jag är med nånJag kan börja sjunga på en låt bara sådärStör mig på småord, t.ex folk som säger data men menar datorHar förbannat lätt för att börja dagdrömma, så ibland kan folk snacka med mig i timtal utan att jag är närvarandeJag kan börja tänka på små skitsaker som kan få mig att bli stressad, nervös och allmänt skitskraj ibland Det är väl det jag kommer på hittils Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 12 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2009 Den sömnmetoden har jag försökt mig på flera gånger. Har du nått tips om hur man kan lyckas med det? Hur? Jag lägger mig bara bekvämt, ligger helt stilla, motstår alla frestelser att klia mig eller vända på mig, håller hjärnan igång genom att prata med mig själv i huvudet och sen efter ett tag domnar kroppen bort och då ligger jag vaken ett tag och tänker innan jag somnar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 12 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2009 (redigerad) Stör mig på småord, t.ex folk som säger data men menar dator Amen to that! Även här på IT-Gymnasiet finns det många som säger data... Redigerad 12 februari, 2009 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 12 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2009 Amen to that! Även här på IT-Gymnasiet finns det många som säger data... Går ju datorteknik inriktningen på Polhem här i gävle. Klassen består i största del av totalla spelnördar. "SKARUUU SPELA NÅ DATA IKVÄLL?" Likadant när lärarn kommer och frågar om hjälp med att fixa en dator. "Datan är fixad nu, bara att köra" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 12 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2009 Lättare att säga data än dator. Fast ni har rätt, det är ju fel egentligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 12 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2009 Jag lägger mig bara bekvämt, ligger helt stilla, motstår alla frestelser att klia mig eller vända på mig, håller hjärnan igång genom att prata med mig själv i huvudet och sen efter ett tag domnar kroppen bort och då ligger jag vaken ett tag och tänker innan jag somnar. Aha, okej. Jag provade det en gång när jag ville ha en klardröm. Men jag tyckte det var obehagligt så jag avbröt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 12 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2009 Lättare att säga data än dator. Fast ni har rätt, det är ju fel egentligen. But still the wroang thang! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 14 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2009 Om jag ska på en serie eller film måste jag ha något att äta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 14 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2009 Om jag ska på en serie eller film måste jag ha något att äta. Om jag ska se film eller serie måste jag ha något annat att göra samtidigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 15 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2009 Om jag ska se film eller serie måste jag ha något annat att göra samtidigt. Wurrd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 15 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2009 Jag har inte lärt mig, och kommer nog aldrig lära mig hur man ska dra korten när man betalar med kort på tex ICA eller Willys. Gör alltid fel, jämt jämt jämt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 15 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2009 Jag har inte lärt mig, och kommer nog aldrig lära mig hur man ska dra korten när man betalar med kort på tex ICA eller Willys. Gör alltid fel, jämt jämt jämt. You are not alone... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2009 (redigerad) Om jag ska se film eller serie måste jag ha något annat att göra samtidigt. Wurrd. Vad för saker menar ni? Jag sitter själv alltid och pillar på något - en penna, fjärrkontrollsbatteriluckan, ett gem, mig själv, min NSD Powerball eller vad tusan som helst som finns i min närhet. Men när ni skriver "göra något annat samtidigt" så ser jag framför mig att ni sitter och spelar gitarr, läser en bok eller står på händer samtidigt. Redigerad 15 februari, 2009 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 15 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2009 Vad för saker menar ni? Jag sitter själv alltid och pillar på något - en penna, fjärrkontrollsbatteriluckan, ett gem, mig själv, min NSD Powerball eller vad tusan som helst som finns i min närhet. Men när ni skriver "göra något annat samtidigt" så ser jag framför mig att ni sitter och spelar gitarr, läser en bok eller står på händer samtidigt. Spelar poker, surfar, chattar eller pratar i telefon.. Jag brukar inte kolla på film, jag lyssnar bara, har film på den extärna skärmen och på den primära gör ja annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 15 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2009 Vad för saker menar ni? Jag sitter själv alltid och pillar på något, fjärrkontrollsbatteriluckan. Synd bara att det utlöser raseriutbrott från farsans sida. Störigt? Nej, beroendeframkallande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 15 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2009 Vad för saker menar ni? Jag sitter själv alltid och pillar på något - en penna, fjärrkontrollsbatteriluckan, ett gem, mig själv, min NSD Powerball eller vad tusan som helst som finns i min närhet. Men när ni skriver "göra något annat samtidigt" så ser jag framför mig att ni sitter och spelar gitarr, läser en bok eller står på händer samtidigt. Spelar gitarr, tecknar, tetris, surfar, chattar, sms:ar osv. Sen som Ferkurz så tittar jag sällan på filmen utan lyssnar bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 15 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2009 Om jag ska på en serie eller film måste jag ha något att äta. Alltid, och när jag har ätit klart känns det plötsligt tråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 15 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2009 (redigerad) När jag sköljer av tallriken efter någon måltid så spottar jag oftast ner i diskhon samtidigt. :hmm: Har tänkt på det de senaste dagarna. Redigerad 15 februari, 2009 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 16 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2009 När jag steker ägg dyker Kebab (inte maträtten, forumiten) upp i mitt huvud och jag vet inte varför. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2009 När jag steker ägg dyker Kebab (inte maträtten, forumiten) upp i mitt huvud och jag vet inte varför. Vad i helv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts