Maimstream Skrivet 29 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2008 Det är nog ingen egenhet du har. Nikotin kan, precis så som en kopp kaffe sätta fart på tarmsystemet. Om man är hungrig eller inte har säkert viss inverkan.De flesta jag känner säger att den enda effekten de känner utav är att hungern försvinner, så jag antog att det var något "ovanligare". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 6 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2009 Jag börjar seriöst undra om jag har en skruv lös eller något liknande. Pratar med mig själv hela tiden! Går runt och sjunger och säger dom sjukaste sakerna och tänker sen efter jag sagt det (är jag helt dum i huvudet eller?) En sak till är att jag brukar aplodera när filmer är slut bara för att det känns så illa efter. Prova det känns verkligen PINSAMT på något sätt. Detta gör jag när jag är ensam så klart. Men jag kan få så sjuka ryck i bland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 7 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2009 Lite stuff. *Ofta när jag hör indierock av något slag måste jag säga eller tänka "åh, indie". *Jag lyckas inte så bra med ironi eftersom folk verkar ta mig seriöst, t.e.x när jag ironiserar över ett skämt någon dragit tror de jag menar allvar och måste markera med "det var ett skämt alltså..." *Jag kan bli provocerad när jag kollar på debattprogram på tv, och ser någon som bajsnödigt uttrycker sin åsikt och måste då argt skrika "ÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!!!!" eller något liknande till tvn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 7 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2009 *Jag lyckas inte så bra med ironi eftersom folk verkar ta mig seriöst, t.e.x när jag ironiserar över ett skämt någon dragit tror de jag menar allvar och måste markera med "det var ett skämt alltså..." ja med, fast jag säger inte om jag sköjar eller ej. så för det mesta tror folk jag är dumhuvet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 7 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2009 Sjunger för det mesta. Eller t ex då jag kanske hållt mig hyfsat länge och drar på dass så kommer det rent automatiskt ut ett "Åååh fyfan va skönt!" lite diskret. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 7 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2009 ja med, fast jag säger inte om jag sköjar eller ej. så för det mesta tror folk jag är dumhuvet.. Hade lite taskig meningsbyggnad där, menade egentligen att andra måste säga att de skämtade för att de trodde jag inte hajade utan tog det seriöst, när jag ironiserade över deras påstående. Men för den delen så brukar inte jag heller markera att jag skojar särskilt ofta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 10 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2009 Jag stör mig som fan på lärare som suddar tavlan slarvigt. Om dom ska sudda ut en mening och lämmnar kvar massa streck och ibland någon bokstav, kan jag sitta en hel lektion och stirra på det. STÖRANDE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 10 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2009 Jag stör mig som fan på lärare som suddar tavlan slarvigt. Om dom ska sudda ut en mening och lämmnar kvar massa streck och ibland någon bokstav, kan jag sitta en hel lektion och stirra på det. STÖRANDE! Då kan du väl inte jobba så bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 10 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2009 Har utvecklat en rad tvångstankar sen jag flyttade till Berre. - I trapphuset upp till kontoret måste jag göra sjuka, extrema ansiktsuttryck. - Röker jag hemma måste jag alltid "puffa" ut en del av röken innan jag suger ner den i lungorna. - Måste typ äta samma sorts fullkornsmacka till lunch varje dag och finns den inte på bageriet får jag oftast gå hungrig. - När jag ska sova måste jag låta kroppen somna först innan hjärnan får sitt. - Kan inte gå ut i köket utan att känna att hela grannskapet tittar på mig, kanske ingen tvångstanke men i alla fall. - Måste ta exakt samma väg till tunnelbanan varje dag, runda rätt pelare osv. - Kan inte gå in i samma affär två gånger på en dag, har hänt att jag måste åka tunnelbanan en station bara för att kunna handla bröd - Kan absolut inte handla kött i köttdisken (vilket antagligen är bra). Är säkert några till men ja..lite oroande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 11 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2009 - När jag ska sova måste jag låta kroppen somna först innan hjärnan får sitt. Hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2009 (redigerad) Jag tror på "allvar" att man kan minnas vad som helst från sitt liv, bara man grubblar tillräckligt länge. Redigerad 11 februari, 2009 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 11 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2009 När jag har varit på toa så måste jag spotta i toan samtidigt som jag spolar, för att sedan spotta i handfatet när jag tvättar händerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 11 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2009 När jag har varit på toa så måste jag spotta i toan samtidigt som jag spolar, för att sedan spotta i handfatet när jag tvättar händerna. Det brukar jag också göra. :hmm: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 11 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2009 Jag tror jag förbrukar cirka 5-6 tops per dag eller nåt! Helt plötsligt kan det börja klia och jag blir helt knäpp om jag inte får tag i nån tops! Har t.om gått så långt att jag blivit tvungen att gå in på en affär och köpa ett paket tops (det är typ, 250 stycken eller något ) bara för att det kliar så hemskt i öronen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 11 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2009 (redigerad) Jag märkte alldeles nyss att jag omedvetet "trummar" med fingarna på alla musknappar när jag lyssnar på musik. Kan sitta så hur länge som helst också har jag märkt EDIT: Observera att jag endast gör detta då jag spelar, funkar inte riktigt i webbläsaren. Redigerad 11 februari, 2009 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2009 När jag har varit på toa så måste jag spotta i toan samtidigt som jag spolar, för att sedan spotta i handfatet när jag tvättar händerna. En egenhet jag har är att jag tycker det är äckligt att spotta i toan ( ) och därför "samlar" jag alltid på spottet och tar det i handfatet istället. Jag tror jag förbrukar cirka 5-6 tops per dag eller nåt! Helt plötsligt kan det börja klia och jag blir helt knäpp om jag inte får tag i nån tops! Har t.om gått så långt att jag blivit tvungen att gå in på en affär och köpa ett paket tops (det är typ, 250 stycken eller något ) bara för att det kliar så hemskt i öronen! Det kliar nog just på grund utav att där inte finns något vax, ser du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 11 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2009 Det kliar nog just på grund utav att där inte finns något vax, ser du. Det har du nog alldeles rätt i min bäste herre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 11 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2009 En egenhet jag har är att jag tycker det är äckligt att spotta i toan ( ) och därför "samlar" jag alltid på spottet och tar det i handfatet istället. Haha! Vad är äckligt med att spotta lite saliv i en toalett som spolar ner både det ena och det andra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2009 Haha! Vad är äckligt med att spotta lite saliv i en toalett som spolar ner både det ena och det andra? Ja, eller hur! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 11 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2009 Ja, eller hur! Men jag håller med lite. Jag får en olustig känsla av att spotta i toan, bara för att toan hör ihop med röven eller nåt och att munnen inte gör det. Typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts