tonkow Skrivet 20 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2008 Dudes... Jag har unlockat alla tråkiga "umgås med vänner" och fått deras service. Tex av LT får man köpa vapen till ett bra pris, ur hans baklucka och av Roman får man gratis taxi osv... Men frågan är vad man får av packie? Han är den enda jag har kvar i min lista. Tacksam för svar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 20 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2008 Han kan fixa bilbomber som man detonerar genom att ringa ett nummer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.ZixX Skrivet 20 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2008 (redigerad) Jag tror att han kan sälja eller ge bort bilbomber eller något sådant, det har iallafall med bilbomber att göra. EDIT: Sniper hann före. Redigerad 20 maj, 2008 av .ZixX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2008 man får bomber som kan placeras på bilar =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
7.62 hiberNative Skrivet 20 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2008 man får bomber som kan placeras på bilar =) kan man göra det på polisbilar medans dom väntar på grönt? och märker dom att man gör det? det är det enda roliga jag kan komma på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tonkow Skrivet 20 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2008 Tack alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tobbzone Skrivet 20 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2008 kan man göra det på polisbilar medans dom väntar på grönt? och märker dom att man gör det? det är det enda roliga jag kan komma på Ja det kan man och dom märker inget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2008 Ja det kan man och dom märker inget Förrens du spränger bilen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts