VickeX Skrivet 20 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2008 Rösta och skriv i en post vad ni röstat, samt svara på dessa sidofrågor: Ska den nya loggan bara innehålla artworks/bilder från GTA IV? - Ja - Nej (Loggan ska innehålla artworks/bilder från tigigare GTA-spel också) Ska den nya loggan bara innehålla artworks? - Ja - Nej - Det har ingen betydelse Alternativt att ni gör en null vote, och skriver att ni vill ha kvar den gamla loggan. Mina röster: 1: Det har ingen betydelse 2: Ja 3: Det har ingen betydelse ------------------------------------------ 1: Nej 2: Det har ingen betydelse (Endast tre frågor är tillåtna i en poll) Jag tog frågor som verkade aktuella i den topicen där Mr. Whooppee undrade om det inte var dags för en ny forumlogga. Om det är dåliga frågor och/eller svar så får ni säga till så att jag kan ändra, alternativt att ni stänger pollen och då att någon vettigare än jag får starta en ny, bättre poll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 20 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2008 Ja. Ja. Ja. Loggan kan vara bredare, tror de flesta här har en skärm med större upplösning än 800x600. Fonten och explosionen ska däremot vara kvar. Loggan kanske behöver uppdateras, men jag vill ändå ha kvar saker som gör loggan GTAsajtens. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 20 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2008 Ingen betydelse. Ja. Ja. Ska den nya loggan bara innehålla artworks/bilder från GTA IV? Nej. Ska den nya loggan bara innehålla artworks? Ja, det tycker jag ser bäst ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 20 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2008 Jag föreslår en centrerad logga och borttagande av "Välkommen till GTAsajtens Forum! - En del av GTAsajten". Artworks eller inte spelar ingen roll tycker jag, den behöver bara vara snygg och passa in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 20 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2008 (redigerad) 1: Ja 2: Det har ingen betydelse 3: Ja ------------------------------------------ 1: Nej 2: Ja? Kanske? dunno Redigerad 20 maj, 2008 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 20 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2008 1. Ja 2. Har ingen betydelse/vet ej/roligt med nytt 3. Nej, något nytt men om inget är alltför passande den gamla. Ska den nya loggan bara innehålla artworks/bilder från GTA IV? Nej. Ska den nya loggan bara innehålla artworks? Ja, det tycker jag ser bäst ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 20 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2008 1. Ja 2. Ja 3. Ingen betydelse -- 1. Nej 2. Nej/Ingen betydelse - En bil eller helikopter skulle passa bra in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2008 (redigerad) Den bästa som kommer fram kan väl användas, skitsamma vad som är på den. Redigerad 20 maj, 2008 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 20 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2008 Ja Nej Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2008 Struntsamma Struntsamma Struntsamma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 20 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2008 1. Kvittar. 2. Ja. 3. Ja. Ska den nya loggan bara innehålla artworks/bilder från GTA IV? Nej. Ska den nya loggan bara innehålla artworks? Beror på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 20 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2008 Nej Ja Ja Ska den nya loggan bara innehålla artworks/bilder från GTA IV? Nej Ska den nya loggan bara innehålla artworks? Ja, men inte bara på personer. Får gärna vara en bil och/eller helikopter också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 20 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2008 Ja Ja Ja Ska den nya loggan bara innehålla artworks/bilder från GTA IV? Nej. Ta från IV, VC, SA om ni måste, och gärna från LCS/VCS/GTA3 också. En GTA1-bild är väl lite omodernt vid det här laget, men GTA2 ska fortfarande vara representerat med explosionen! Ska den nya loggan bara innehålla artworks? Ja, eller åtminstone nästan bara artworks. Explosionen ska ju vara kvar, men som vi ser Tommy nu är han ju inte så "icke-artwork att det stör". ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts