Adrian G Skrivet 20 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2008 (redigerad) [youtube-old]SzwANjAITks[/youtube-old] Mad TV har gjort ett monopol spel av GTA IV. -I want to be a hooker! - I want to be Leroy, the cokaine king -Aww I wanted to be Leroy. -Well every hooker needs a pimp. Kolla i slutet vad som följer med detta E for Everyone spel. Vad tyckte ni? Redigerad 20 maj, 2008 av Adrian G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 20 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2008 [youtube-old]SzwANjAITks[/youtube-old] Mad TV har gjort ett monopol spel av GTA IV. -I want to be a hooker! - I want to be Leroy, the cokaine king -Aww I wanted to be Leroy. -Well every hooker needs a pimp. Kolla i slutet vad som följer med detta E for Everyone spel. Vad tyckte ni? Well, den var rolig. Men jag vet inte vad som finns att diskuteras, och sedan så borde det här ha postats i "Allmänt GTA-snack" då det inte har någonting alls med GTA IV specifikt att göra. Som bevis: "Four (fyra)" nämns aldrig i filmen" Ett artwork från VCS är med på boxarten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 20 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2008 En ännu mer passande tråd är väl Dagens LOL - NGL ? Det är ju trots att inte IV nämns solklart att det handlar om GTA IV. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 20 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2008 En ännu mer passande tråd är väl Dagens LOL - NGL ? Det är ju trots att inte IV nämns solklart att det handlar om GTA IV. Jag finner ingenting i filmen som talar för att det handlar om GTA IV, eller är baserat på det. Men så strikta är ju onödiga att vara. Så NGL skulle ju funkat bra, även om det inte vore någonting specifikt för IV. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2008 GAHAHAHAHAHAHHAHA DET skall jag köpa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 20 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2008 Jag glömde visst bort dagens lol Men nästa gång jag ser nåt så kommer det in där. Eller på allmänt som denna antagligen bör vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts