kompis Skrivet 20 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2008 Hej GTA-bröder där ute. Jag har stött på ett störande problem. Hur siktar man egentligen när man skjuter från en bil? Jag vet att man skjuter genom att trycka på LB (spelar på 360) men de siktar ju inte då utan skjuter snett åt vänster bara. Enda sättet att sikta hittils är att placera bilen så att man träffar rätt men de är omständigt, speciellt under biljakt som är mitt nuvarande uppdrag. Som Sverker på Plus skulle sagt, ska de verkligen vara såhär?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 20 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2008 Du styr siktet med höger spak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kompis Skrivet 20 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2008 Du styr siktet med höger spak. Funkar inte för mig? Spelar du på Xbox eller Playstation? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2008 Funkar inte för mig? Spelar du på Xbox eller Playstation? Antagligen PS3 då det iaf är R3 som är styrspaken för siktet när man skjuter från en bil. Det är alltså samma spak som man styr kameran med, borde finnas något likgiltigt på Xbox också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 20 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2008 Funkar inte för mig? Spelar du på Xbox eller Playstation? XBox 360. Funkar det inte för dig så är det något fel på din handkontroll. Som sagt, samma spak som man rör kameran med. Men du måste hålla L1/LB intryckt samtidigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts