ExploSive Skrivet 19 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2008 Ja, jag vet ej hur man väljer en server? Någon som skulle kunna förklara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 19 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2008 Ja, jag vet ej hur man väljer en server? Någon som skulle kunna förklara? Finns inga servrar man kan välja. Man startar det spel man vill ha, sen bjuder du in dina kompisar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 19 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2008 Välj "Quick Match" och vilken sorts game du vill joina så söker den upp automatiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ExploSive Skrivet 20 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2008 Okej tack då vet jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Linus127 Skrivet 23 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2008 one love my youth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Amer-163 Skrivet 29 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 one love my youth Om du vill spela online med mig ikväll 19.00 eller nån annan gång adda mig på ps3: Amer-163 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts