deamon Skrivet 19 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2008 (redigerad) Hejsan, varnar för spoiler angående Playboy X och Dwaine!! Jag dödade Playboy, nu är jag då är "vän" med dwaine men han har aldrig svarat i telefonen när jag ringer han och han har aldrig ringt mig heller? hur ska jag få upp statusen med han igentligen? Redigerad 20 maj, 2008 av Henkibojj Använd spoilertags. Skriv [spoiler] text [/spoiler]. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 19 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2008 Han ringer dig tids nog... =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 19 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2008 (redigerad) Han ringer dig tids nog... =) ....och beklagar sig hur ensam han är osv...sjukt jobbig att umgås med, får man någonting av honom om man umgås med honom tills en viss procent? Redigerad 19 maj, 2008 av Kiedis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 19 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2008 ....och beklagar sig hur ensam han är osv...sjukt jobbig att umgås med, får man någonting av honom om man umgås med honom tills en viss procent? Japp. När du har nått cirka 75% kan du ringa till Dwaine för att få backup, dvs två st beväpnade män. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 19 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2008 Japp. När du har nått cirka 75% kan du ringa till Dwaine för att få backup, dvs två st beväpnade män. Ok, känns väl ändå som något man kan vara utan eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 19 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2008 Ok, känns väl ändå som något man kan vara utan eller? Beror på hur vild man är då man spelar. Såklart är det alltid bra. Föredrar dock Dwaine framför PlayboyX. Gillar inte herr playboy, som är en backstabber och en man med dålig attityd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
deamon Skrivet 20 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2008 mkey, får väll se fall han ringer snart då, har circa 40 timmar played nu, klarade spelet på 30 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts