VickeX Skrivet 2 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2008 Nej, men Corquette Heter den inte Coq(cock)uette? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 2 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2008 (redigerad) Heter den inte Coquette? Ja. Redigerad 2 juni, 2008 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 2 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2008 Ja. Annars så säger/skriver man väl "jo"? Vad är det med dig idag/nu Kiken? Kiken! Du brukkar ju säga att jak er tråkig på msn, men nu er du minst lika tråkig. Bli glad. Tänk på ett län-party. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 2 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2008 Annars så säger/skriver man väl "jo"? Vad är det med dig idag/nu Kiken? Kiken! Du brukkar ju säga att jak er tråkig på msn, men nu er du minst lika tråkig. Bli glad. Tänk på ett län-party. Okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 2 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2008 Okej. Det där gjorde du väl ändå med vilje? Blivit postünter på senare dagar? Jag diggar verkligen Feltzer. Den känns lite sådär, medium. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-Razz- Skrivet 4 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2008 mobba mig om ni vill men jag tycker att skrotbilarna är bäst!(dom man kör när man levererar åt jacob) spelar ingen roll vilken det är bara den e skitig o rostig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 11 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2008 Lite off-topic, men... Angående Infernus. Man får ju den under ett tillfälle i storyn, men jag tappade bort den då jag använde den en gång (autosavade utan att ha den på en parkeringsplats). Kan man hitta den någonstans nu i efterhand? Jag gissar att den spawnar som vanliga bilar, men i så fall måste den vara väldigt sällsynt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 11 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2008 Lite off-topic, men... Angående Infernus. Man får ju den under ett tillfälle i storyn, men jag tappade bort den då jag använde den en gång (autosavade utan att ha den på en parkeringsplats). Kan man hitta den någonstans nu i efterhand? Jag gissar att den spawnar som vanliga bilar, men i så fall måste den vara väldigt sällsynt. Den spawnar som alla andra bilar, leta runt i lyxkvarteren. Algonquin har en del. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conzue Skrivet 12 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2008 Sultan RS FTW!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 12 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2008 Sultan RS FTW!! Sentinel ("RS", sportversionen) FTW!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
7.62 hiberNative Skrivet 13 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2008 (redigerad) Sentinel ("RS", sportversionen) FTW!! sentinel xs men jag håller med, den ser också biffig ut jag gillar fronten på buffalo. får mig att tänka på den sexiga polisbilen ur transformers http://www.carbuyersnotebook.com/salext.jpg Redigerad 13 juni, 2008 av 7.62 hiberNative Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 13 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2008 sentinel xs men jag håller med, den ser också biffig ut jag gillar fronten på buffalo. får mig att tänka på den sexiga polisbilen ur transformers http://www.carbuyersnotebook.com/salext.jpg Tycker att det är mer likt en modern Charger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 13 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2008 Jag har börjat gilla bilen Faction mer och mer. Tycker det är en skön bil att köra runt med. Den ska likna en 80's Buick Grand National. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
7.62 hiberNative Skrivet 13 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2008 Tycker att det är mer likt en modern Charger. inte för att jag är så fena på bilar men jag gillar inte den nya generationens chargers så mycket så jag låstas att det är en shelby under cover Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 13 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2008 sentinel xs men jag håller med, den ser också biffig ut jag gillar fronten på buffalo. får mig att tänka på den sexiga polisbilen ur transformers http://www.carbuyersnotebook.com/salext.jpg Hmm. Jag har en Sentinel med sportfront, motorhuven har luftintag och den har en spoiler (fartvinge), men den heter ändå bara Sentinel (när man sätter sig i den/sitter i den så står det Sentinel) Har inte sett buffalon i GTA IV. Den såg fin ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
7.62 hiberNative Skrivet 13 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2008 den är knepig att få tag i. jag såg den i ett uppdag, men tog den inte. tydligen så sägs det att den körs utav vitklädda säkerhetsvakter, så om du ser en sån så kan det stå en buffalo i närheten. men jag använde telefonen för att spawna en med nummerfusk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 13 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2008 Hmm. Jag har en Sentinel med sportfront, motorhuven har luftintag och den har en spoiler (fartvinge), men den heter ändå bara Sentinel (när man sätter sig i den/sitter i den så står det Sentinel) Har inte sett buffalon i GTA IV. Den såg fin ut. Exakt samma här. Har en likadan version, men kallas bara Sentinel. Har för övrigt ännu inte hittat en Sentinel XS. Samma med Buffalo, har inte hittat den heller än. Har inte hittat en hel del, hehe! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 14 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2008 Jag har börjat gilla bilen Faction mer och mer. Tycker det är en skön bil att köra runt med. Den ska likna en 80's Buick Grand National. GNX är äckligt snygg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 21 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2008 Brukar ni köra runt i "egna" bilar, dvs. att ni har en bil ni kör hela tiden, och pajar den, kör ni till pay n' spray, eller snor ni en ny hela tiden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
cjcj Skrivet 21 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2008 Men den Sentinel XS heter bara Sentinel när man sätter sig i den. Men om ni kollar där bak på den "sportiga" bilen, där det brukar stå tillexempel V70 på en IRL bil, så står det Sentinel XS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts