Wallsten82 Skrivet 20 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2008 Comet,utan tvekan. En annan grym bil är den som ser ut som en Ferrari,kommer inte ihåg vad den heter. Har en fråga angående bilhandlaren man hittar på nätet,går det att köpa bilar av honom?? Har testat att ringa numret som står under första bilen men det tutar bara upptaget. Skulle gärna vilja köpa Chrysler 300,för jag hittar den fan inte ute på vägarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Linus127 Skrivet 20 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2008 Comet,utan tvekan. En annan grym bil är den som ser ut som en Ferrari,kommer inte ihåg vad den heter. Turismo? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nikq Skrivet 20 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2008 (redigerad) Jag kör bara Sanchez och NRG 900 typ kul att stegra ^^ Comet - Porsche Infernus - Lamborghini ? Super GT - Aston Martin Turismo - Ferrari jag gillar den dära BANSHEE!! VIPERN! hadde den på ett uppdrag tkr man kör jävligt bra med den undrar vart man kan hitta den ser den aldrig på gator eller så.. en sak till finns en hemsida i internet caffen.. med en bil affär vart hittar jag den ?? Redigerad 20 maj, 2008 av nikq Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 20 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2008 Visst finns de snabba bilarna som är bra, men jag har hittat en absolut favoritbil som jag knappt kört i då den är väldigt sällsynt. Den heter någonting i stil med RPG-A52 eller någonting sådant, oj vad jag älskar den. Sedan finns ju Dukes som har den bästa bilfysiken i spelet. Även den s.k "Pimpbilen" är otroligt skön. Finns naturligtvis massor av fler bilar som jag inte kommer ihåg, men det är några av de. Sentinel är också en klassiker som är älskvärd. Sabre GT glömde jag också nämna, underbar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2008 Visst finns de snabba bilarna som är bra, men jag har hittat en absolut favoritbil som jag knappt kört i då den är väldigt sällsynt. Den heter någonting i stil med RPG-A52 eller någonting sådant, oj vad jag älskar den. Sedan finns ju Dukes som har den bästa bilfysiken i spelet. Även den s.k "Pimpbilen" är otroligt skön. Finns naturligtvis massor av fler bilar som jag inte kommer ihåg, men det är några av de. Sentinel är också en klassiker som är älskvärd. Sabre GT glömde jag också nämna, underbar! DF8-90 heter den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hollow123 Skrivet 21 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2008 Gillar Huntley Sport och Cognoscenti. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallsten82 Skrivet 21 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2008 Turismo? Så heter den nog ja =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ashyen Skrivet 22 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2008 (redigerad) Någon som vet på vilken ö Evon i klippet finns? http://youtube.com/watch?v=mo9Wgb3oWuc Redigerad 22 maj, 2008 av Ashyen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2008 Någon som vet på vilken ö Evon i klippet finns? http://youtube.com/watch?v=mo9Wgb3oWuc Högst upp på tredje och sista ön man låser upp. Bilen heter Sultan RS. Åk bara norr ut så kommer du till slut hitta en grusväg upp till huset. Bilen står parkerad i buskarna bakom garaget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 22 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2008 Evon Tycker mer att det är en Subaru Impreza. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 23 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2008 (Inte i ordning) Blista Compact Sentinel Futo Huntley Sport Vigero Är inte så mycket för sportbilarna i spelet. Kör aldrig dom, har inte sett comet alls i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 23 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2008 DF8-90 heter den. Haha, märkte att det var fel bil. Absolut inte den utan den jag menade var SuperGT som jag av någon anledning förväxlade med den bilen. Jätteskön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 23 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2008 Blista Compact, har så varit i alla spelen. Är grymt nöjd över hur den känns i IV. En annan bil jag gillar är Comet, den har varit lite tråkigare i föregående spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 23 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2008 En annan bil jag gillar är Comet, den har varit lite tråkigare i föregående spel. Hittar den aldrig, har kört den typ 3 gånger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 23 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2008 Älskar att köra runt i min vita Sentinel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 23 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2008 Jag diggar alla muselbilar. Duke, Vigero, Faction, Ruiner osv. dom är alla underbara, sen händer det att jag tar en sportbil om jag ska köra på nåt gupp eller så men inte annars. Motorcyklarna är roliga också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 27 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2008 (redigerad) Någon som vet vad detta är för bil? Redigerad 27 maj, 2008 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 27 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2008 Någon som vet vad detta är för bil? Sentinel GT/RS fan den nu heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 27 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2008 Sentinel GT/RS fan den nu heter. Visste inte ens att en speciell modell av sentinel fanns i GTAIV, visste bara om den vanliga... vart kan man hitta den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 27 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2008 Någon som vet vad detta är för bil? Tror att det är en Sultan RS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts