dixib Skrivet 19 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2008 En av mina absoluta favoriter är Banshee, som ska väl föreställa Viper, grymt snabb, grym väghållning och det sprutar ut lite eld ur avgasen på sidorna vid acceleration! Det finns en bil som jag inte minns namnet på men den liknar Bmw 7 serie, en av mina 4-dörrars favoriter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 19 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2008 Min är Coquette för att den liknar en Corvette Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.ZixX Skrivet 19 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2008 Compact Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
7.62 hiberNative Skrivet 19 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2008 (redigerad) En av mina absoluta favoriter är Banshee, som ska väl föreställa Viper jag tycker den överstyr som en tok, men jag kanske inbillar mig efter alla mina viper pirouetter i grand turismo jag gillar den lamborgini-liknande skapelsen med motorn i mitten... eller är det också inbillning? vad jag VET är att om jag behöver ta mig igenom staden på ett smidigt och kontrollerat sätt så tar jag någon bil med platt bakdel (front engine and front wheel drive ftw) edit: ja compact kanske den heter? ser ut som en gammal golf typ. http://gta.wikia.com/wiki/Blista_Compact In GTA IV the blista compact is the best vehicle to do U-turns and is the lightest sports car in the game. There has not been many changes in performance. <3 Redigerad 19 maj, 2008 av 7.62 hiberNative Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 19 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2008 PMP/Chrysler Sentinel med mafialooken Coquette (silver/grå) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
OrdeM Skrivet 19 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2008 Comet, den har ett sånt jäv*a skönt ljud. Sen att den går skitfort är ju också ett plus. Annars är snutbilen rolig att köra, fara runt o leka polis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 19 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2008 Utan att ha spelat vet jag att det kommer vara Emperor Satan åt helvete vade snygga dom är! Skitfina linjer! Bilen ska vara en Cadillac Sedan Deville från 1978-1979. Och IRL är det ju inga fel på dom heller! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 19 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2008 Är det bara jag som tycker att de har förstörd Manana helt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 19 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2008 Gillar faktiskt att glida runt i en nedcabbad Feltzer, eller en sån där stadsjeep (vet inte vad den heter.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 19 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2008 (redigerad) Sportbil: Turismo SUV: Huntley Sport Stadsbil: PMP 600 (Chrysler 300C) Redigerad 19 maj, 2008 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 19 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2008 Är det bara jag som tycker att de har förstörd Manana helt? Kan nog hålla med dig där.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 19 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2008 Infernus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 19 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2008 Infernus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 19 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2008 SUV: Huntley Sport Åh, ja. Kan hålla med dig om den bilen, ända sedan Three Leaf Clover har jag haft den parkerad utanför mitt safehouse och bara använt den till viktiga uppdrag. Lite av en klenod är just den bilen eftersom jag med hjälp av den klarade mig undan snuten med en hårsmån. Sen dess har den en VIP-plats utanför mitt safehouse på Algonquin Störtskön att göra 360-snurrar med förresten. Man glider runt hur lätt som helst, kurvtagningen är störtläcker och ändå går den nästan lika snabbt som alla tvådörrssportbilar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 19 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2008 Banshee. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireinthehole Skrivet 19 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2008 Jag är förmodligen ensam om att älska polisbilen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 19 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2008 Sentinel och Blista Compact Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 19 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2008 Släng er i väggen med era fjuttbilar och ge plats för Sultan RS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2008 Släng er i väggen med era fjuttbilar och ge plats för Sultan RS Den har för dålig handling för den farten den har. Svår manuvrerad helt enkelt. En väldigt underskattad bil är Futo. Grymt skön bil. Mina favoriter, i kronologisk ordning. Letar efter den första på listan först för att sen gå bakåt om jag inte hittar någon. Sportbil: Comet, Turismo, Corqette, Banshee, Infernus, Sultan RS. Stadsbil: Sentinel, Futo, Dukes, Sabre GT, Primo. SUV: Huntley Sport, Cavalcade FXT, Bobcat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 20 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2008 (redigerad) Mina favoriter som jag kan komma på i huvudet. Skriver även ordningen på bilarna efter bilderna så ni ser exakt vilka bilar det är Sportbilar: Sultan RS Super GT... (personligen hatar jag porschar eller lamborghini liknande bilar (IRL också), men Super GT'n har en viss skön stil) http://img504.imageshack.us/img504/3793/sportxc7.jpg SUV: Cavalcade (Den här bilen ska vara exakt som i bilden också, röd med guld fälgar) Huntley Sport http://img301.imageshack.us/img301/2371/suvci4.jpg Muscle: Sabre GT Vigero (utan tak ska det vara) http://img301.imageshack.us/img301/9264/muscleen7.jpg Stadsbilar: Sentinel (alltid älskar denna bil i GTA spelen men nu tycker jag den inte är lika mysig men det är fortfarande en favorit) Blista Compact Futo http://img301.imageshack.us/img301/2069/cityhg3.jpg Redigerad 20 maj, 2008 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts