Adrian G Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 (redigerad) Man Cannon http://www.gametrailers.com/player/usermovies/217913.html Car Launcher http://www.gametrailers.com/player/usermovies/217938.html Ganska roliga "glitchar" -------------------------------------------------------------------------------------- Här är trådarna på Gametrailers forum som upphovsmannen svarar på frågorna i. Man Cannon: http://forums.gametrailers.com/showthread.php?t=403886 Car Launcher: http://forums.gametrailers.com/showthread.php?t=403892 Redigerad 18 maj, 2008 av Adrian G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 Vilken är låten i första videon? Roliga buggar, måste testa dom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 Ja, verkligen. Undrar hur de funkar. Alltså hur man får glitchen att sätta igång. Får testa lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 18 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 Ja, verkligen. Undrar hur de funkar. Alltså hur man får glitchen att sätta igång. Får testa lite. Står i forumtrådarna som jag editat in i första inlägget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GtaÄger Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 haha lol roliga bugar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 Jag har själv lyckats få det att funka men det tar ett tag att lyckas få den exakta efekten man vill och oftast dör man på kuppen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireinthehole Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 Fy satan vad kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 Vilken är låten i första videon? Lostprophets - Make a move. Rolig bugg f.ö. Ska pröva det så snart jag orkar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 Lostprophets - Make a move. Rolig bugg f.ö. Ska pröva det så snart jag orkar! Tack, men jag provkörde track ID på mobilen. xD Är nästan lite coolt att det fungerar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 Jag har själv lyckats få det att funka men det tar ett tag att lyckas få den exakta efekten man vill och oftast dör man på kuppen. Hahaha, jag satt i några timmar med det här, riktigt kul när det väl funkar. Jag lyckades överleva vissa fall dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 Kan man göra det i singelplayer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireinthehole Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 Kan man göra det i singelplayer? Bilstunet kan man i alla fall göra i Singelplayer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 Kan man göra det i singelplayer? Ja, men det är mycket mycket svårare att få till det och man flyger oftast sidled istället med ett dödligt resultat. Bilar går dock aldeles utmärkt på Singelplayer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireinthehole Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 Ja, men det är mycket mycket svårare att få till det och man flyger oftast sidled istället med ett dödligt resultat. Bilar går dock aldeles utmärkt på Singelplayer. Vadå, funkar det första också i Singelplayer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 19 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2008 Vadå, funkar det första också i Singelplayer? Ja, men det är som sagt mycket svårare att få till det och man flyger oftast bara sidled och dör på kuppen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 19 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2008 Mycket häftigt. Det som förvånar mig rejält är hur människor lyckas hitta sådana här saker, är det på måfå dom hittar allting sådant eller vet dom i förväg var det kan finnas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 20 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2008 (redigerad) Mycket häftigt. Det som förvånar mig rejält är hur människor lyckas hitta sådana här saker, är det på måfå dom hittar allting sådant eller vet dom i förväg var det kan finnas? I det här fallet så har gungan klämts in mellan 2 andra objekt och får inte riktigt plats. Man ser hur det sparkar om den och hur den skakar, man hör hur det knakar och det flyger saker från den. Så troligen upptäckte någon detta och bestämde sig för att hänga i den. Redigerad 20 maj, 2008 av Crusader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts