koss_93 Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 skulle behöva lite hjälp! alla i hela spelet springer och åker jätte snabbt. någon som vet hur man gör för att få bort det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 skulle behöva lite hjälp! alla i hela spelet springer och åker jätte snabbt. någon som vet hur man gör för att få bort det? Sätt på Fram limiter i options.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
koss_93 Skrivet 18 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 skulle behöva lite hjälp! alla i hela spelet springer och åker jätte snabbt. någon som vet hur man gör för att få bort det? den är på men då går spelet bara enu snabbare och när jag stänger av den så går det lite långsammare men ändå snabbt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 den är på men då går spelet bara enu snabbare och när jag stänger av den så går det lite långsammare men ändå snabbt Hmm, det låter ... .. wierd Kan det vara ett fusk som du satt igång? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
koss_93 Skrivet 18 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 Hmm, det låter ... .. wierd Kan det vara ett fusk som du satt igång? jag vet inte.. jag har typ bara använt jumpjet, rocketman, monstermash, slowitdown och speeditup Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 jag vet inte.. jag har typ bara använt jumpjet, rocketman, monstermash, slowitdown och speeditup Speeditup snabbar ju upp spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 Har din processor fler än en kärna? (Det heter så, va?) Det kan bero på det i så fall, ska finnas en patch som fixar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
koss_93 Skrivet 18 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 jag vet inte.. jag har typ bara använt jumpjet, rocketman, monstermash, slowitdown och speeditup vet inte vad du gjorde men nu när jag startade spelet så fungerade det parfekt tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 19 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2008 jag vet inte.. jag har typ bara använt jumpjet, rocketman, monstermash, slowitdown och speeditup Haha, made my day.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Jag är väldigt sen på det men om det skulle hända igen så har jag en teori. Speeditup fusket snabbar upp mer än vad slowitdown sölar ner. Om du har skiftat mellan dem några gånger så går det helt enkelt snabbare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts