Linus127 Skrivet 19 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2008 Qouta inte StellHell då " " aka Dum hest. NITAR DIG DIN JÄVEL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 19 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2008 NITAR DIG DIN JÄVEL O'RLY?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 20 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2008 Sentinel är en gammal klassiker! Den finns på nordöst utanför flygplatsens parkering. Det konstiga är att du inte nämnde Stallion, som är en större klassiker Måste kolla runt där isåfall. Glömde bara Stallion. Röd skall den vara också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Youppi Skrivet 22 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2008 sentinel är baserad på en bmw. och den finns med i GTA III. GTA: VC. GTA:SA. GTA: LCS. GTA: VCS och även i GTA IV... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 22 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2008 sentinel är baserad på en bmw. och den finns med i GTA III. GTA: VC. GTA:SA. GTA: LCS. GTA: VCS och även i GTA IV... Jag som trodde det var en Volvo. Aja, man lär sig något nytt varje dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Youppi Skrivet 22 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2008 Jag som trodde det var en Volvo. Aja, man lär sig något nytt varje dag. du måste ha ett skönt liv jag sammanfattade bara vad som sagts, eftersom det finns ett gäng virrpannor i tråden som skriver massa annan strunt om bilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 22 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2008 sentinel är baserad på en bmw. och den finns med i GTA III. GTA: VC. GTA:SA. GTA: LCS. GTA: VCS och även i GTA IV... GTA2 också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts