Cyper Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 Är det någon här som vet var man kan få tag på en Sentinel? Har även hört att det skall finnas en Sentinel XS. Letar efter denna klasiska bil som jag så mycket har använt i gtaserien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 Den finns lite här o där. Har än dock inte stött på en XS. Hoppas att jag ser en snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hammarlind Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 (redigerad) Vad är skillnaden på sentinel och sentinel XS? Redigerad 18 maj, 2008 av Hammarlind Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 Vad är skillnaden på sentinel och sentinel XS? XS är en sportigare version av orginalet. dock finns den bara i GTA VC tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 18 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 Den finns lite här o där. Har än dock inte stött på en XS. Hoppas att jag ser en snart. Tycker att det borde finnas parkerade bilar på bestämda ställen som i SA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtaskater Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 Tycker att det borde finnas parkerade bilar på bestämda ställen som i SA. Det finns en sultan xs på tredje ön parkerad bakom ett hus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 Det finns en sultan xs på tredje ön parkerad bakom ett hus. Din mamma finns parkerad bakom ett hus ! YEEEEES, GREAT SUCCES ! HIGH FIVE !!!!!!!11!!1111ett ! 1-0 var bara tvungen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 Det finns en sultan xs på tredje ön parkerad bakom ett hus. Ja juste, det huset! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 (redigerad) XS är en sportigare version av orginalet. dock finns den bara i GTA VC tror jag I VCS finns både Sentinel och Sentinel XS, och i LCS finns Sentinel och Mafia Sentinel. LCS - Sentinel http://www.gtanytt.se/images/lcsvehicles/Sentinel.JPG LCS - Mafia Sentinel http://www.gtanytt.se/images/lcsvehicles/Mafia-Sentinel.JPG VCS - Sentinel http://www.gtanytt.se/images/vcsvehicles/Sentinel.JPG VCS - Sentinel XS http://www.gtanytt.se/images/vcsvehicles/senitel-xs.jpg Redigerad 18 maj, 2008 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 Förresten, finns Stallion i GTA IV? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Linus127 Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 Vad jag kom ihåg det från tidigare GTA spel så var Sentinel en fyrdörrars bil. Din mamma finns parkerad bakom ett hus ! YEEEEES, GREAT SUCCES ! HIGH FIVE !!!!!!!11!!1111ett ! 1-0 var bara tvungen FAIL! Fast jag kan medge att jag småfnissade lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 Sentinel XS, eller i alla fall en liknande model åker omkring i Little Italy i Algonquin precis som vanligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 XS är en sportigare version av orginalet. dock finns den bara i GTA VC tror jag Den finns som sagt både i VC och VCS. Så här ser den ut i VC: Sentinel http://www.gtasajten.com/dump/www.gtasajten.com/gtavc/gtavc/bilder/fordon/sentinel.jpg Sentinel XS: http://www.gtasajten.com/dump/www.gtasajten.com/gtavc/gtavc/bilder/fordon/sentinel_xs.jpg Förresten, finns Stallion i GTA IV? Den har synts några gånger i trailers och på någon bild, så den borde finnas med, ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 18 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 Förresten, finns Stallion i GTA IV? Ja, och den finns t.o.m. en rödfärgad, vad jag vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Linus127 Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 Den finns med ja.. Men i dom gamla GTA spelen har ju Stallionen varit avspeglad som en mustang.. Nu tycker jag dom mer ser ut som en Dodge Charger/Challenger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 Den finns med ja.. Men i dom gamla GTA spelen har ju Stallionen varit avspeglad som en mustang.. Nu tycker jag dom mer ser ut som en Dodge Charger/Challenger WRONG Det var en avspeglad Oldsmobile Cutlass. Framifrån: Bakifrån: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 Din mamma finns parkerad bakom ett hus ! YEEEEES, GREAT SUCCES ! HIGH FIVE !!!!!!!11!!1111ett ! 1-0 var bara tvungen Karatemorfadern slår till igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Linus127 Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 (redigerad) WRONG Det var en avspeglad Oldsmobile Cutlass. Framifrån: Bakifrån: källa? kom inte och sunt förnuft bara som källa bara. plus att båda är hästar Mustang - Stallion Redigerad 18 maj, 2008 av Linus127 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 WRONG Det var en avspeglad Oldsmobile Cutlass. Framifrån: Bakifrån: Nu är det dock Sabre GT'n som är avspeglad som Oldsmobile Cutlass... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Linus127 Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 Nu är det dock Sabre GT'n som är avspeglad som Oldsmobile Cutlass... Nej, nej och nej.. den vanliga Sabre'n(inte Turbo'n) är en Cutlass. GT'n är dock en Chevelle SS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts