Deltanator Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 min mamma tycker att gta iv är lite för våldsamt för att jag ska spela det, nu behöver jag lite argument för att jag ska få köpa det ??? det är ju inge naken scener och det används inte så mycket knark i filmerna, men jag vill gärna spela spelet ändå, vad ska jag säga för att få köpa det ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 Säg att dina kompisar får spela, och att det är lungt för deras föräldrar... Sen kan du ju alltid köra med att det är värre å kolla på pangpang filmer än att spela ett spel. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Linus127 Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 Du får vänta tills du är gammal nog Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 (redigerad) Det där klassiska "Mina-kompisar-får-snacket" funkar inte. De struntar i vad dina kompisar får och inte får. Antingen får du finna dig i deras beslut, eller göra något helt sjukt och fortsätta med det fram tills att du får spelet... Redigerad 18 maj, 2008 av Vice. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SE91 Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 haha men snälla.. har forumet sjunkit såhär lågt? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 Om hon säger att du inte får spela det överhuvudtaget så säg att du spelar det jämnt hos kompisar och vill gärna köpa det själv!! Funkade för mig när jag var liten... Nu bryr dom sig inte Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 (redigerad) haha men snälla.. har forumet sjunkit såhär lågt? Hur lågt då? Du har varit medlem här i en vecka, knip käft istället. Redigerad 18 maj, 2008 av felshoe Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Linus127 Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 haha men snälla.. har forumet sjunkit såhär lågt? Hur lågt då? Du har varit medlem här i en vecka, knip käft istället. Aegd! Men seriöst du som inte fick spela det. - Du kan ju alltid köpa det via internet och när det kommer så byter du fodral fort som attan, till något lamt barnspel. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 Be en kompis utan nån konsol köpa det till dig. Belöning blir 2 minuters spelande. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 Trolltrolltroll. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Linus127 Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 varför gasmask? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
7.62 hiberNative Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 harmynt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 haha men snälla.. har forumet sjunkit såhär lågt? gg Delta är bara en toffel Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 När jag var mindre och min mor var tveksam till om jag skulle spela det så sa jag att jag bara ville ha det för att köra bil för att det var roligast. Kombinera det med några andra argument härifrån så. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 Som någon sa, troll... Finns en annan användbar tråd för detta.. "Censurerat GTA IV", typ... puss. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts