nikq Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 (redigerad) .. Redigerad 19 februari, 2012 av nikq Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Linus127 Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 lägg till 30 timmar så har du klarat 100% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 lägg till 30 timmar så har du klarat 100% Jag är på 68% och har ännu inte kommit till slutet? Har fortfarande uppdrag kvar. Kommer väl eftertext mm när man klarat storyn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Linus127 Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 Jag är på 68% och har ännu inte kommit till slutet? Har fortfarande uppdrag kvar. Kommer väl eftertext mm när man klarat storyn? varför quotade du mig? Storyn tror jag ska vara ungefär 60-någonting % Men du har säkert gjort sidemissions etc därför är din % enhet högre än det skulle vara om du bara spelat story uppdrag och klarat ut det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 varför quotade du mig? Storyn tror jag ska vara ungefär 60-någonting % Men du har säkert gjort sidemissions etc därför är din % enhet högre än det skulle vara om du bara spelat story uppdrag och klarat ut det. Men det kommer eftertexter ocg dyl. när man klarat det väl? Qoutade fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Linus127 Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 yees.. det har du ju gjort i alla andra GTA spel.. så varför inte i detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 Storyn är väl 62%? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Linus127 Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 jaså? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 Själva storyn är 68% av din progress, Men man får också räkna bort allt annat man har gjort som t.ex Stunts and shit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nikq Skrivet 18 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 (redigerad) .. Redigerad 19 februari, 2012 av nikq Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 jag har ju fått story complete :/ har inga uppdrag kvar att göra när ja ringer till allihopa i min telefeon så säger tex jacobim busy dom andra skriv message o sånt ja får aldrig uppdrag me dom kvar :/ dwayne ringde men han ville bara gå ut. För att storyn är klar, du har bara massa sidemissions nu. Streetracing, döda duvor mm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nikq Skrivet 20 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2008 (redigerad) : Redigerad 19 februari, 2012 av nikq Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts