Always_Mongo Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 Hej! När sommarlovet börjar för mig så åker jag iväg och då ska pappa ha lan, och han behöver min dator. Jag vill gärna inte låna ut min dator, jag har liksom hela mitt liv där i bilder typ. Men jag har inget val. Finns det inte något sätt jag kan låsa hela datorn så han bara kan starta WoW? Eller något liknande. Tackar hemskt mycket för svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 Nu blommar löken! En pappa som ska ha lan?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 Skapa en truecrypt-partition där du har allt hemligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 Extern hårddisk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 Gör dom osynliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 17 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 (redigerad) Nu blommar löken! En pappa som ska ha lan?! Japp, far min har 3 level 70s Skapa en truecrypt-partition där du har allt hemligt. Nu fattade jag ingenting... Saleen: Det har jag ingen. Boomer: Lär inte funka på far min. Redigerad 17 maj, 2008 av Always_Mongo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 (redigerad) Nu fattade jag ingenting... http://www.truecrypt.org/ Redigerad 17 maj, 2008 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 Boomer: Lär inte funka på far min. Skulle din farsa söka aktivt vad du har på datorn? Skapa ett nytt konto som är ultra begränsat som han få använda. Och gör så att han inte kommer åt dina filer på ditt riktiga konto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 De smidigaste du kan göra är att du markerar allt som du inte vill att din far ska hitta, och väljer att gömma dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts