daivd Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 har haft några träffar med Kate.. 100% på relation. men när jag försöker få omkull henne så säger hon tack för att du respekterar mig.. antar att hon är ironisk. Frågan är: släpper hon till nån gång eller ska jag ge upp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Linus127 Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 nix pix Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
daivd Skrivet 17 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 har haft några träffar med Kate.. 100% på relation. men när jag försöker få omkull henne så säger hon tack för att du respekterar mig.. antar att hon är ironisk. Frågan är: släpper hon till nån gång eller ska jag ge upp? tack för ett jävligt snabbt svar en minut bara.. då lägger jag av att försöka å koncentrerar mig på att klara storyn då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 Däremot är polisbruden Lawchic väldigt lätt att få i säng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nikq Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 Däremot är polisbruden Lawchic väldigt lätt att få i säng. och när får man henne:P ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
7.62 hiberNative Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 Däremot är polisbruden Lawchic väldigt lätt att få i säng. yep, hon är jävligt bra... och jag menar inte i sängen utan för att bli av med polisstjärnor med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 yep, hon är jävligt bra... och jag menar inte i sängen utan för att bli av med polisstjärnor med. Tyvärr funkar det skitkasst, för hon säger typ alltid att det inte går. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
7.62 hiberNative Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 Tyvärr funkar det skitkasst, för hon säger typ alltid att det inte går. har iof bara testat 2 gånger med 3 stjärnor. kanske är därför. hoppas på att hon inte är så jävla high maintenance. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nikq Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 (redigerad) lawchic jag går till little italy men ja hittar hon aldrig finns honni ngt spec plats? Redigerad 18 maj, 2008 av nikq Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 lawchic jag går till little italy men ja hittar hon aldrig finns honni ngt spec plats? Man träffar henne via internetdejting långt in i storyn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Linus127 Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 www.craplist.net <- där hittar ni den fjärde tjejen man kan dejta i gta.. ni får dock leta runt där själva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts