Pixiegnom Skrivet 12 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2009 Haha detta är bara för j*vla pinsamt egentligen. Min insatt var nog inte så bra. xD hahaha hoppas nästan att jag inte syns så mycket. Får se ikväll... http://thepiratebay.org/torrent/5117424/Na...eople.2009.XviD Tankar nu. Kommer förhoppningsvis bara leta upp scenen du är med i och sen skita i resten, men vem vet..filmen kanske är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 12 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2009 Kommer förhoppningsvis bara leta upp scenen du är med i och sen skita i resten, men vem vet..filmen kanske är bra. Håller med till 100%! - under vilka partier är du med, Vice? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 12 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2009 (redigerad) Jag sitter och tittar filmen precis nu, sett 50 minuter än så länge. Den är faktiskt rätt underhållande 1:14:22 såg jag Vice för första gången tror jag Redigerad 12 oktober, 2009 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 12 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2009 Ze one and only? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 12 oktober, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2009 Ze one and only? Haha ja. 01:13:25 ser man min bross längst åt höger, han som vänder sig om. 01:13:40 ser man mig första gången hållandes i en flagga till höger. Sen 01:14:33 Har inte sett filmen än, men guuu vad dålig scen. Allvarligt! Hur kan man ha en sån tråkig ljudlös scen?! Kan väl ha lite musik i alla fall. Inte underligt att jag inte har hört av något av de stora filmbolaget efter det där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 12 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2009 (redigerad) Haha ja. 01:13:25 ser man min bross längst åt höger, han som vänder sig om. 01:13:40 ser man mig första gången hållandes i en flagga till höger. Sen 01:14:33 Har inte sett filmen än, men guuu vad dålig scen. Allvarligt! Hur kan man ha en sån tråkig ljudlös scen?! Kan väl ha lite musik i alla fall. Inte underligt att jag inte har hört av något av de stora filmbolaget efter det där... Jag trodde vi skulle få se mer av dig! Lära känna den riktiga Vice. Istället för.. Vad hette hon? Mette? Redigerad 12 oktober, 2009 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 14 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2009 (redigerad) Ska se den när jag kommer hem. Vice var de nå mera filmer du skulle medverka i? Hoppas du får nån huvudroll. Du kanske blir en film stjärna Redigerad 14 oktober, 2009 av SilentViper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts