Renard Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 Han borde ju sett bilarna osv dem som stog där med kameror..? Han kanske var blind Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 Han kanske var blind Han kanske skämta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 16 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2008 (redigerad) Yeey! En ny film på G nu. det är ett svenskt-franskt samarbete, så det är en RIKTIGT stor film. Vi skall filma i 3 dagar. Och vi får betalt 2 av dagarna. =D Skall börja den 31/7, sedan 9 Augusti samt en dag till. Fast det är inte riktigt 100% att vi ställer upp. Brossan kommer hem från utlandssemestern dagen innan och är han inte för trött så skall vi dit. Hade varit riktigt kul att vara med. Ah, jag ser en ny karriär hägra... Redigerad 16 juli, 2008 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 16 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2008 Yeey! En ny film på G nu. det är ett svenskt-franskt samarbete, så det är en RIKTIGT stor film. Vi skall filma i 3 dagar. Och vi får betalt 2 av dagarna. =D Skall börja den 31/7, sedan 9 Augusti samt en dag till. Fast det är inte riktigt 100% att vi ställer upp. Brossan kommer hem från utlandssemestern dagen innan och är han inte för trött så skall vi dit. Hade varit riktigt kul att vara med. Ah, jag ser en ny karriär hägra... Coolt, ska ni vara ett nazist parti igen? Och hur mycket får du för två dagar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 16 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2008 Hur blev det med den första inspelningen vice? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 16 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2008 Coolt, ska ni vara ett nazist parti igen? Och hur mycket får du för två dagar? Nej, vi skall vara finklädda den här gången, typ kostym. Så jag antar att det skall föreställa nån fin middag elelr nått. Skall spela in vid stattshuset i Malmö. Vet inte så mycket mer. Får veta mer nästa vecka. Hur blev det med den första inspelningen vice? Filmen skulle komma upp på bio i februari nästa år om jag minns rätt. Då får ni gå och se filmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 16 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2008 Ah ok ska se filmen i februari när den kommer. Hur många scener kommer du vara med i Vice? Kommer man kunna se dig i dom flesta scenerna?. Btw vice du ser rätts så ung ut på första bilden där ser du ut som 19-20år :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 16 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2008 Kommer nog hyra filmen på DVD någon gång. Eller vänta in att min Sam fröken visar den på någon lektion Yes. i'm back (Till StellHells stora förtret). Så lätt blir du inte av med mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 16 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2008 Yes. i'm back (Till StellHells stora förtret). Så lätt blir du inte av med mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 16 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2008 Blir uppriktigt glad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 17 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2008 Vice ser faktiskt lite småläskig ut när han står där med flaggan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 17 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2008 Yes. i'm back (Till StellHells stora förtret). Så lätt blir du inte av med mig. Lulz, utmanar du Stellhell? Den senaste som gjorde det var Rabarben, och vi ser ju hur aktiv han är nu för tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 17 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2008 Kommer nog hyra filmen på DVD någon gång. Eller vänta in att min Sam fröken visar den på någon lektion Yes. i'm back (Till StellHells stora förtret). Så lätt blir du inte av med mig. Välkommen tillbaka din uppmärksamhetsmartyrhora. Ingen har saknat dig och inget har ändrats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 17 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2008 Blir uppriktigt glad Hejdå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 18 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2008 Ah ok ska se filmen i februari när den kommer. Hur många scener kommer du vara med i Vice? Kommer man kunna se dig i dom flesta scenerna?. Btw vice du ser rätts så ung ut på första bilden där ser du ut som 19-20år Kär? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 18 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2008 Var några av de riktiga nazister? Ett par såg väldigt autentiska ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 19 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2008 Välkommen tillbaka din uppmärksamhetsmartyrhora. Ingen har saknat dig och inget har ändrats. Nja Lajnux blev Renard kåt iaf. Checka mina komentarer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rushifell Skrivet 21 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2008 Vice ser faktiskt lite småläskig ut när han står där med flaggan. Jag är benägen att hålla med. Svastikan skrämmer mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 22 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2008 Nja Lajnux blev Renard kåt iaf. Checka mina komentarer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 12 oktober, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2009 (redigerad) Haha detta är bara för j*vla pinsamt egentligen. Min insatt var nog inte så bra. xD hahaha hoppas nästan att jag inte syns så mycket. Får se ikväll... http://thepiratebay.org/torrent/5117424/Na...eople.2009.XviD Redigerad 12 oktober, 2009 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts