mr_tobbe Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 Men vore det inte mer rätt om du hade postat i Vardagstråden, eller Film, Musik och Grafik-foumet om själva filmen hade varit diskussionsidén, eller bild på dig själv iochmed att du postade en bild på dig själv? Eller varför inte i självaste Adolf Hitler-tråden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 K LOL! Vita dukar används ju i modellplåtningar också, bakom kameran. De är till för att få rätt ljussättning, inte till bluescreengrejer. Fast det kanske du sa i din andra post, men jag har aldrig hört det uttrycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 Vita dukar används ju i modellplåtningar också, bakom kameran. De är till för att få rätt ljussättning, inte till bluescreengrejer. Fast det kanske du sa i din andra post, men jag har aldrig hört det uttrycket. Han har ju redan förklarat vad han menade? @Vice: Varför du? och varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 Vad/Vem är "Brossan". Menar du "Broshan", alltså bror din? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 Vita dukar används ju i modellplåtningar också, bakom kameran. De är till för att få rätt ljussättning, inte till bluescreengrejer. Fast det kanske du sa i din andra post, men jag har aldrig hört det uttrycket. Va? Som jag sa i min förra post. Trickningen > Trickfilmning > Bluescreen > chroma key != Vit duk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 18 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 (redigerad) @Vice: Varför du? och varför? Vet inte riktigt. Min brossa jobbar som ledsagare och brossan tilll han som han är ledsagare till älskar att vara med i filmer. Så han är statist så ofta han kan. Och så tyckte han att min brossa gott kunde vara med han med, så han fixade in honom. Och han bjöd i sin tur in mig. Vad/Vem är "Brossan". Menar du "Broshan", alltså bror din? Japp, min broder. Den där spinkiga lilla saken som sitter där. Va? Som jag sa i min förra post. Trickningen > Trickfilmning > Bluescreen > chroma key != Vit duk. Den vita skärmen är till för ljuset. Trickfilmningen gör de sen, på klipperiet skulle jag tro. De klistrar in flera filmade scener i varandra så att vi ser ut som flera hundra. Redigerad 18 maj, 2008 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 Den vita skärmen är till för ljuset. Trickfilmningen gör de sen, på klipperiet skulle jag tro. De klistrar in flera filmade scener i varandra så att vi ser ut som flera hundra. != betyder just "Är inte lika med" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 19 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2008 (redigerad) §3.3 - Off-topic is a NO NO! ------ Får vi mera bilder, Vice? Redigerad 19 maj, 2008 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 19 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2008 ------ Får vi mera bilder, Vice? Synd bara att det inte finns någon paragraf 3.3. -- Vad fick ni för mat? När kommer filmen? Har inte läst så noga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 19 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2008 Synd bara att det inte finns någon paragraf 3.3. Orly? http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...st&p=738923 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 19 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2008 Orly? http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...st&p=738923 Bähä. Har ju alltid gått efter de gamla "forumets regler" ren skandal måste jag säga. RavenE for president! --- Fick ni scenkläderna förresten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 19 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2008 Va? Som jag sa i min förra post. Trickningen > Trickfilmning > Bluescreen > chroma key != Vit duk. Jo, men jag visste inte vad "chroma key" var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 22 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2008 Vice hur lång kommer filmen bli? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2008 Vad fick ni för mat? När kommer filmen? Har inte läst så noga. vet faktiskt inte vad det hette. Nått mellanting mellan couscous och ris, som de blandat oliver och cashewnötter i. Inte vidare gott. Fick ni scenkläderna förresten? Nix. Vice hur lång kommer filmen bli? Vet ej, som en vanlig film. 1,5-2 timmar kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 Kom det folk och skrek "nassejävlar" åt er? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 åhåjaja, nog ska då Vice allt hitta på allting som är möjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 24 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 Kom det folk och skrek "nassejävlar" åt er? Haha nej men det kom en svart kille förbi och då var det en som skrek: En blatte, ta haaan!!!! Låter inte kul nu men det var ganska skoj faktiskt. åhåjaja, nog ska då Vice allt hitta på allting som är möjligt. Hehe, klart, måste pröva allt innan man kastar in handuken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 Haha nej men det kom en svart kille förbi och då var det en som skrek: En blatte, ta haaan!!!! Låter inte kul nu men det var ganska skoj faktiskt. Kul för honom om han inte fattade att det var filminspelning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 26 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2008 Kul för honom om han inte fattade att det var filminspelning Haha! Ja! Fy fan vad vi är onda, du jag och Vice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 Han borde ju sett bilarna osv dem som stog där med kameror..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts