Cyper Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 (redigerad) Jag har har fastnat på uppdraget där man skall likvidera Pegrino. . Jag ska nu köra om det för andra gången eftersom jag sumpade det då man skulle hoppa på någon sorts ramp med krossen. Vad är tanken? Att man skall hoppa över kanalen? Uppfattade det inte riktigt första gången och vill inte köra om det igen om jag misslyckas. Tar ett bra tag och köra om allt igen annars. Hjälp uppskattas verkligen. Redigerad 17 maj, 2008 av Cyper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Linus127 Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 Kör så jäv*a fort du kan och hoppas på det bästa inte vet jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 Du ska hoppa för att kasta dig in i helikoptern som Roman och Little Jacob kommer med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 17 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 Du ska hoppa för att kasta dig in i helikoptern som Roman och Little Jacob kommer med. Aha, okej. Låter hyffsat svårt men det lär bara handla om tajming. Har bara försökt en gång ännu. Men deras hellikopter måste väll stanna av då, antar jag? Hur som helst så måste jag göra om massor om jag misslyckas. Isåfall, är det lika bra att försöka fuska sig förbi det. Inte för att det är svårt utan därför att jag helt enkelt inte orkar göra om allt/något om jag misslyckas. I know, har inget vidare tålamod. Aja, ska nog försöka igen snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Linus127 Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 FUSKA INTE! DÅ SPRÄNGS DIN KONSOL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 Det går inte att misslyckas. Bara att hoppa och en ....väldigt kort cut-scene.... följer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 17 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 Det går inte att misslyckas. Bara att hoppa och en ....väldigt kort cut-scene.... följer. Aha, klarade det nu. Borde fattat att det skulle öppnas en cutscene. Trodde man skulle hoppa över till andra sidan eller liknande. Tack för hjälpen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 You're all welcome Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts