kicken Skrivet 21 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2008 Är det inte 20 år som gäller på Systemet? Men åh! Jag får huvudvärk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 21 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2008 Ojsan svarade i fel tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 15 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2008 Är det inte 20 år som gäller på Systemet? 20 på Systemet ja. Och affären har rätt att neka köp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA-83 Skrivet 16 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2008 Är du bara 12år så bör du avstå det här spelet, det kan få alvarliga konsikvenser på din utvecking. Själv fyller jag snart 25 och har börjat undra om jag egentligen borde spela det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 16 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2008 (redigerad) Är du bara 12år så bör du avstå det här spelet, det kan få alvarliga konsikvenser på din utvecking. Priceless, nybliven pappa? Redigerad 16 juni, 2008 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 19 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2008 http://www.gamehead.com.au/XBox-360/Action...-XBOX-360/89126 Den där sidan kan jag inte beställa ifrån, det var bara inom Australien. Vet du någon annan sida? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 19 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2008 Den där sidan kan jag inte beställa ifrån, det var bara inom Australien. Vet du någon annan sida? Tyvärr! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 19 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2008 (redigerad) Tyvärr! Ok, synd! Det är ingen annan som vet nån sida? Redigerad 26 juni, 2008 av vicecitylife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 4 oktober, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2008 Nu var det ett bra tag sedan den här tråden var aktiv, men jag har fortfarande inte fått köpa GTA IV! Jag funderar på att köpa det ändå, men är det rätt att göra så? Mina föräldrar tror ju att GTA är lika farligt som öl och knark! Jag kanske är barnslig nu, men jag vill ha GTA IV. Vad ska jag göra? Förlåt om detta inlägg var barnsligt och onödigt, men jag ville inte skapa en ny tråd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 4 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2008 Jag funderar på att köpa det ändå, men är det rätt att göra så? Mina föräldrar tror ju att GTA är lika farligt som öl och knark! Rök någon olaglig substans och gör så din föreldrar upptäcker det, sen säger du "GTA eller det här". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 5 oktober, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2008 Rök någon olaglig substans och gör så din föreldrar upptäcker det, sen säger du "GTA eller det här". Det funkar nog inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 5 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2008 Det funkar nog inte. Vänta tills det kommer ut på PC, köp/tanka, skolka/sjukanmäl dig en dag när du vet att huset är tomt och typ, njut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GtaÄger Skrivet 5 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2008 det är många som lirar gta iv fast dom inte är 18 säg så!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Careface Skrivet 5 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2008 Skjut farsan i röven med familjens luftgevär och skyll sedan på att om du hade haft GTA IV så hade du fått ut alla dessa aggressioner utan att någon skulle komma till skada. Eller så nöjer du dig helt enkelt med San Andreas, det är ändå ett mycket bättre spel än GTA IV. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 5 oktober, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2008 Vänta tills det kommer ut på PC, köp/tanka, skolka/sjukanmäl dig en dag när du vet att huset är tomt och typ, njut. Det var så jag tänkte göra men jag vill ha IV till Xbox 360 också. Problemet är att jag inte vet hur jag ska göra för att mina föräldrar inte ska upptäcka när spelet kommer på posten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fjordor6 Skrivet 5 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2008 Det var så jag tänkte göra men jag vill ha IV till Xbox 360 också. Problemet är att jag inte vet hur jag ska göra för att mina föräldrar inte ska upptäcka när spelet kommer på posten. Köp det direkt i en affär? Lås dörren och lira på! Och vad skulle din föräldrar göra om du nu köper det och sitter å lirar? Kasta spelet ? Ge dig utegångförbud? SÅ BRA! Då kan du sitta inne å lira! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 6 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2008 Det var så jag tänkte göra men jag vill ha IV till Xbox 360 också. Problemet är att jag inte vet hur jag ska göra för att mina föräldrar inte ska upptäcka när spelet kommer på posten. Köp det i en affär / låt en kompis köpa det åt dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 6 oktober, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2008 Nu verkar allt fixa sig, jag ska köpa GTA IV av en kompis. Han ska ta med det till skolan imorgon! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 6 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2008 Nu verkar allt fixa sig, jag ska köpa GTA IV av en kompis. Han ska ta med det till skolan imorgon! Jag får hoppas att min kompis tar med sig GTA till skolan han imorgon, han har "glömt" det i ungefär 2 veckor nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 7 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2008 Nu verkar allt fixa sig, jag ska köpa GTA IV av en kompis. Han ska ta med det till skolan imorgon! En får gratulera, lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts