Fireinthehole Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 626,26 SeK Det är australienska dollar det rör sig om, de är värda mindre. Eller har jag fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 (redigerad) Suck, om du ska leka besserwisser så kan du ju iaf lära ut rätt saker. Det är 20 år får att köpa alkohol på systemet. Det är 18+ på GTA IV. Jag tänkte inte leka besserwisser, utan jag ville bara klargöra för de personer här som inte verkar ha förstått det att GTA: IV inte har någonting annat än en åldersrekomenation. För övrigt så hade jag för mig att det var 21 år som gällde för systemet. Har det alltid varit 20 år? Jag är inte speciellt inne på det där, då jag aldrig druckit alkohol. Redigerad 18 maj, 2008 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 Jag tänkte inte leka besserwisser, utan jag ville bara klargöra för de personer här som inte verkar ha förstått det att GTA: IV inte har någonting annat än en åldersrekomenation. För övrigt så hade jag för mig att det var 21 år som gällde för systemet. Har det alltid varit 20 år? Jag är inte speciellt inne på det där, då jag aldrig druckit alkohol. 20 för systemet i Sverige. 21 för alkohol i vissa stater i US & A. (Specielllt hårda är dom i LV ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Linus127 Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 Det är australienska dollar det rör sig om, de är värda mindre. Eller har jag fel? Yes dom är mindre värda, men om det bara står ett dollartecken så är det nog amerikanska. Annars står det väl om det är AUD eller USD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireinthehole Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 Yes dom är mindre värda, men om det bara står ett dollartecken så är det nog amerikanska. Annars står det väl om det är AUD eller USD Sidan heter ju gamehead.com.AU. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 Game kör hårt med åldersgränserna. Man får itne köpa spel med 18-års gräns på Game om man inte är 18 (eller ser ut att vara det). Precis, hade problem med de där när jag skulle köpa san andreas på realise dagen, men ja sa åt dom o ringa till farsan o de gjorde dom, o han sa att de gick bra, så då fick ja köpa spelet. "Hej, jag är 12 år och butikspersonalen vägrar sälja ett spel utan åldersgräns till mig. Detta är olagligt och kan bötläggas, kom genast hit, POLISJÄVEL!" Det är vad han kan säga, eller egentligen bara låtsas säga i telefonen så kommer dom mycket snabbt sälja ett ex till honom. Där har du fel, de är dom som ringer o frågar och får beskedet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 Jag tänkte inte leka besserwisser, utan jag ville bara klargöra för de personer här som inte verkar ha förstått det att GTA: IV inte har någonting annat än en åldersrekomenation. För övrigt så hade jag för mig att det var 21 år som gällde för systemet. Har det alltid varit 20 år? Jag är inte speciellt inne på det där, då jag aldrig druckit alkohol. TÖNT EHEHEHEE. Kom igen, slå tillbaka :'D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.ZixX Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 Ja varför inte egentligen. Du skriver inte "SNÄlla svAAArAaaa!!!!!!! asfdfsdgvxcz" stup i kvarten Haha, vilka tolvåringar gör det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireinthehole Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 Haha, vilka tolvåringar gör det? Ganska många. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 Haha, vilka tolvåringar gör det? Jag tippar på MetoC7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nikq Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 sj är jag 14 år och fick spelet :S hadde Counter Strike 1.5 när jag var 8a år = ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 sj är jag 14 år och fick spelet :S hadde Counter Strike 1.5 när jag var 8a år = ) Coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.ZixX Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 Jag lirade lite GTA 3 när jag va sex år, slå det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireinthehole Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 omfg ja tjörde Chips challenge när ja va 5!!11 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 Jag lirade lite GTA 3 när jag va sex år, slå det. omfg ja tjörde Chips challenge när ja va 5!!11 Men herregud, det här ska inte bli en jävla kukmätartråd. Diskutera någonting vettigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 Jag lirade lite GTA 3 när jag va sex år, slå det. Jag lekte med turtles fram tills jag var typ 10. Fanns inte mycket annat att göra på den tiden, och fy fan vad skoj det var. Jävla korrupterad dataålder ni som är födda >90 lever i. Det är synd att det blivigt såhär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
7.62 hiberNative Skrivet 19 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2008 (redigerad) Jag lekte med turtles fram tills jag var typ 10. Fanns inte mycket annat att göra på den tiden, och fy fan vad skoj det var. Jävla korrupterad dataålder ni som är födda >90 lever i. Det är synd att det blivigt såhär. fan vad jag älskar turtles. turtles, dino riders och transformers var det som gällde för mig. och bara dom onda eftersom alla vet att onda karaktärer alltid är coolare. Redigerad 19 maj, 2008 av 7.62 hiberNative Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.ZixX Skrivet 19 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2008 Jag lekte med turtles fram tills jag var typ 10. Fanns inte mycket annat att göra på den tiden, och fy fan vad skoj det var. Jävla korrupterad dataålder ni som är födda >90 lever i. Det är synd att det blivigt såhär. Äcsh, innan det så spelade jag Super Mario, Mario cart och James Bond på mitt fina nintendo 64. Då var jag fyra bast. Och såklart lekte jag med leksaker som all andra ungar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 19 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2008 Äcsh, innan det så spelade jag Super Mario, Mario cart och James Bond på mitt fina nintendo 64. Då var jag fyra bast. Och såklart lekte jag med leksaker som all andra ungar. du fattar inte va Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 19 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2008 Jag lekte med turtles fram tills jag var typ 10. Fanns inte mycket annat att göra på den tiden, och fy fan vad skoj det var. Jävla korrupterad dataålder ni som är födda >90 lever i. Det är synd att det blivigt såhär. Håller faktiskt med dig till hundra procent. Barn skall vara barn och leka av sig. Idag handlar det väldigt mycket om datorer. När jag var i den åldern hade jag alla möjliga lekar och var ute i princip varje dag förutom då jag var sjuk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts