Lajnux Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 (redigerad) Har börjat kommit in i en finansiell kris och behöver mycket pengar ganska fort för att kunna fortsätta köpa vapen etc. (5k för en RL är lite mycket) gärna någonting annat än storyline-uppdrag, vet att dom betalar bra. Har gjort LJ's leveranser och Brucies bilkaparprylijox samt något raaace. Ge mig svar, nununu! Redigerad 17 maj, 2008 av Lajnux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 Har börjat kommit in i en finansiell kris och behöver mycket pengar ganska fort för att kunna fortsätta köpa vapen etc. (5k för en RL är lite mycket) gärna någonting annat än storyline-uppdrag, vet att dom betalar bra. Har gjort LJ's leveranser och Brucies bilkaparprylijox samt något raaace. Ge mig svar, nununu! Som sagt. Snabbaste cashen som finns är pengatransporter. Dock är dom lika sällsynta som glassbilarna, men när du väl hittar en så ska dom börja ploppa upp lite oftare. 2-3k per bil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 Det jag kommer göra när jag får IV är att råna butiker. Precis som en riktig immigrant från Östeuropa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 Det jag kommer göra när jag får IV är att råna butiker. Precis som en riktig immigrant från Östeuropa Du tjänar snabbare pengar på att bara poppa folk på stan. Räna butiker måste vara det minst lönsamma sättet att fixa cash på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 (redigerad) Du tjänar snabbare pengar på att bara poppa folk på stan. Räna butiker måste vara det minst lönsamma sättet att fixa cash på. Verkar roligare att råna . Är trött på att behöva låtasas att jag får pengar från folk på gatan fast jag dödar dem. Har saknat att råna butiker sen VC som sagt. Redigerad 17 maj, 2008 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 Bara jag som tycket det är löjligt lätt att få pengar i spelet? jag har just nu 369944:-, och ändå har jag sen spelets start spenderat en massa pengar på olika saker, bla vapen, mat, kläder, olika shower. Är det något dom borde tagit vara på sen San Andreas är det just att man skulle fixa pengar själv, nu kan man ju göra så i IV också men det dröjde ju inte länge i storyn innan man fick rätt så bra med pengar efter ett uppdrag, ok att man spelar en slags "hitman" så ska få en del pengar, men ändå, i SA så jobbade man ju upp sin respekt en bra tag innan pengarna började rulla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 Som sagt. Snabbaste cashen som finns är pengatransporter. Dock är dom lika sällsynta som glassbilarna, men när du väl hittar en så ska dom börja ploppa upp lite oftare. 2-3k per bil. Vanliga Gruppe Seche bilar då eller? Jag dödade en snygge i en G6 van och han hade inte så värst mycket pengar. Inte hade han heller någon eskort. Explain. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 Vanliga Gruppe Seche bilar då eller? Jag dödade en snygge i en G6 van och han hade inte så värst mycket pengar. Inte hade han heller någon eskort. Explain. När ska ni lära er.. SPRÄNG BILEN! Du kommer se pengar överallt runt den sprängda bilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.ZixX Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 Som sagt. Snabbaste cashen som finns är pengatransporter. Dock är dom lika sällsynta som glassbilarna, men när du väl hittar en så ska dom börja ploppa upp lite oftare. 2-3k per bil. Va det visste jag inte att man kunde, hur gör man efter man hittat en transport? Kan man bara öppna bakluckan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 Va det visste jag inte att man kunde, hur gör man efter man hittat en transport? Kan man bara öppna bakluckan? Läs posten över din... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 (redigerad) Att värdetransporterna är sällsynta vet jag väl inte.. Jag svängde in framför en och droppade en granat som sprängde den, sen kom det två nya direkt efter. Gissa om det låg pengar på marken! Redigerad 17 maj, 2008 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eyeball Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 Jag har överflöd på pengar har cirka 9,00,000. Men som sagt det bästa sättet är nog att spränga en värdetransports bil, det ända jobbiga med det är att plocka upp några hundra penga buntar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 Det mest patetiska är väl att StellHell trots sin väldigt tydliga post behövt förklara två (2) extragånger hur man spränger en värdetransport. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 Du tjänar snabbare pengar på att bara poppa folk på stan. Räna butiker måste vara det minst lönsamma sättet att fixa cash på. Får man ens en papp för en butik? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 Får man ens en papp för en butik? Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallsten82 Skrivet 20 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2008 (redigerad) Som sagt. Snabbaste cashen som finns är pengatransporter. Dock är dom lika sällsynta som glassbilarna, men när du väl hittar en så ska dom börja ploppa upp lite oftare. 2-3k per bil. Ska fan testa det,hoppas inte man får snuten efter sig bara. Redigerad 20 maj, 2008 av Wallsten82 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2008 Ska fan testa det,hoppas inte man får snuten efter sig bara. Man får automatiskt två stjärnor när man spränger bilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kompis Skrivet 20 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2008 Jag är fan nästan pank.. skitjobbigt, de ger inte mycket pengar att råna folk på gatan. Vem är de som ordnar transporterna med glassbilen? Vem ska man ringa angående det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2008 Jag är fan nästan pank.. skitjobbigt, de ger inte mycket pengar att råna folk på gatan. Vem är de som ordnar transporterna med glassbilen? Vem ska man ringa angående det? Glassbilen ger inga pengar. Gruppe Sechs är det som ger pengar. Well, för er utan cash, ett riktigt PRO TIP är att göra Packies storyline så fort du låser upp den. (STORYSPOILER > Jag ser inte hur någon skulle kunna bli pank efter $250.000) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kompis Skrivet 21 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2008 "Gruppe Sechs" är något som kommer in i spelat efter ett tag eller? Jag har aldrig hört talas om det. Enda sättet jag kan tjäna pengar på i Liberty City är personrån och taxikörningar åt Roman, men de ger ju verkligen inte mycket pengar men jag måste ju, är helt utfattig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts