ExploSive Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 Jag har klarat storyn och funderar på att fuska, men om man inte sparar kan man fortfarande låsa upp alla Achievements`? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 Jag vet inte. det jag därimot vet så om du fuskar så låses bara dom achievements som rör det fusket gjorde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 För varje fuskkod du skriver in kommer det finnas på Stats > General > Times Cheated. Om du fuskar kan du inte få 100% och antagligen inte få achivements, men om du inte sparar och sen laddar från en tidpunkt innan du fuskade ska det inte göra något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
burken12 Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 kan fusken förstöra spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 kan fusken förstöra spelet Fusken förstör på det sättet att du inte kan klara spelet till 100%. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 Jag brukar ha en fuskfil, så kan man ju även köra storyn igen och fuska denna gång.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ExploSive Skrivet 19 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2008 Jag brukar ha en fuskfil, så kan man ju även köra storyn igen och fuska denna gång.. Ehm... hehe, ja jag är dålig Hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 19 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2008 Ehm... hehe, ja jag är dålig Hur? Du har två (eller flera) sparfiler, en där du kör storyn utan fusk och en där du kör med fusk. T.ex när du har klarat ett uppdrag och du inte har fuskat, då sparar du på fil 1, medan om du har spelat med fusk sparar på fil 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts